Invitaţie pentru a participa
la procedura de atribuire a contractului CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI prin "achizitie directa"
AJOFM HARGHITA invită ofertanţii al căror obiect de activitate corespunde cerinţelor documentaţiei de atribuire , să depună oferta īn scopul atribuirii contractului pentru prestarea următoarelor servicii:
CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI
Caracteristici generale ale serviciilor:
Servicii de CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI
1. Denumirea/numele: AJOFM HARGHITA
2. Codul unic de īnregistrare: 11344042
3. Adresa: B-dul Fratiei, nr.2, Miercurea Ciuc, jud. Harghita, cod postal:530114
4. Telefon: 0266/313423;
5. Fax: 0266/312885
6. E-mail: tiberiu.panescu@hr.anofm.ro
7. Pagina de Internet: www.harghita.anofm.ro
8. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: achizitie directa
9. Sursa de finanţare a contractului: Bugetul asigurărilor pentru şomaj , capitolul 800456
10. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte - CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI , cod CPV : 79410000-1
11. Locul de prestare a serviciilor: judetul Harghita
12. Operatorii economici vor depune oferta pentru īntreaga gamă de servicii solicitate.
13. Durata sau termenul limita de prestare a serviciilor: Pānă la 30.04.2013, fara posibilitatea de prelungire a termenului
14. Informaţii şi clarificări:
a. Compartimentul de la care se poate obţine un exemplar din
documentaţie şi modul de obţinere: Documentaţia de
atribuire se poate obţine de la Secretariat , de la D-nul Tiberiu Panescu
sau de pe site-ul AJOFM Harghita Miercurea Ciuc, la adresa: www.harghita.anofm.ro,
secţiunea Achizitii.