Invitaţie pentru a participa

la procedura de atribuire a contractului CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI prin "achizitie directa"

 

 

         AJOFM HARGHITA invită ofertanţii al căror obiect de activitate corespunde cerinţelor documentaţiei de atribuire , să depună oferta īn scopul atribuirii contractului pentru prestarea următoarelor servicii:

CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI

Cod CPV: 79410000-1

Caracteristici generale ale serviciilor:

         Servicii de CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI

1. Denumirea/numele:  AJOFM HARGHITA

2. Codul unic de īnregistrare: 11344042

3. Adresa: B-dul Fratiei, nr.2, Miercurea Ciuc, jud. Harghita, cod postal:530114

4. Telefon: 0266/313423;

5. Fax: 0266/312885

6. E-mail: tiberiu.panescu@hr.anofm.ro

7. Pagina de Internet: www.harghita.anofm.ro

8. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: achizitie directa

9. Sursa de finanţare a contractului: Bugetul asigurărilor pentru şomaj , capitolul 800456

10. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte - CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI , cod CPV : 79410000-1

 

11. Locul de prestare a serviciilor: judetul Harghita

12. Operatorii economici vor depune oferta pentru īntreaga gamă de servicii solicitate.

13. Durata sau termenul limita de prestare a serviciilor: Pānă la 30.04.2013, fara posibilitatea de prelungire a termenului

14. Informaţii şi clarificări:

a. Compartimentul de la care se poate obţine un exemplar din documentaţie şi modul de obţinere: Documentaţia de atribuire se poate obţine de la Secretariat , de la D-nul Tiberiu Panescu sau de pe site-ul AJOFM Harghita Miercurea Ciuc, la adresa: www.harghita.anofm.ro, secţiunea Achizitii.

 

ANUNT DE INTENTIE

CAIET DE SARCINI

OFERTA TEHNICA

OFERTA FINANCIARA