|
|
|
|
|
|
|
UNIUNEA
EUROPEANĂ |
GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI
PROTECŢIEI SOCIALE |
Fondul Social European |
Instrumente Structurale |
|
GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI
PROTECŢIEI SOCIALE OIRPOSDRU SV OLTENIA |
AGENŢIA
JUDEŢEANĂ PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ
OLT |
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin
Programul Operational Sectorial
Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Investeste in Oameni!
Axa prioritara : 5 „Promovarea masurilor active de
Ocupare”
Domeniul major de interventie : 5.1„Dezvoltarea si implementarea masurilor active de
ocupare”
Titlul proiectului : ,,CAI
DE FORMARE SI OCUPARE IN SECTORUL TURISMULUI ALTERNATIV - ALTER TOUR,,
Numărul de identificare
al contractului: POSDRU/82/5.1/S/55302
Operator de date cu caracter personal
nr.585
APROBAT,
DIRECTOR
EXECUTIV
PANESCU TIBERIU
CAIET DE SARCINI
PENTRU ACHIZITIA DIRECTA PENTRU ORGANIZAREA SERVICIULUI DE CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA
UNEI AFACERI
AUTORITATEA CONTRACTANTĂ. Agenţia Judeţeană
pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita, cod fiscal 11344042,
adresa, Miercurea-Ciuc, B-dul Frăţiei nr.2, telefon
0266 – 313423, fax: 0266 – 371394, e-mail: harghita@ajofm.anofm.ro , cont
bancar nr. RO70TREZ35129800456XXXXX, deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc.
SURSA DE FINANŢARE. Bugetul asigurărilor pentru şomaj , capitolul 800456
.
CLIENŢI ELIGIBILI. Şomeri
înregistraţi în evidenţa Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea
Forţei de Muncă Harghita şi incluşi în grupul
ţintă a proiectului ALTER TOUR şi care în prealabil au
beneficiat de servicii integrate ( mediere şi informare şi consiliere
profesională )
ORGANIZAŢII ELIGIBILE. Asociaţii, Fundaţii
organizate potrivit OUG 26/2000 privind organizarea asociaţiilor şi
fundaţiilor, sau societăţi comerciale înfiinţate potrivit
Legii 31/1991 republicată şi modificată, Intreprinderi
individuale, familialesau persoane fizice autorizateconform OUG 44/2008;
Furnizorii de servicii eligibili
sunt furnizorii de servicii - Activ.de consultanta pt.afaceri si management - 7022 - care demonstreaza
ca au cuprins in statut aceasta activitate.
CONŢINUTUL OFERTEI
-
documentele doveditoare ale eligibilităţii;
a) autorizatia pentru desfasurarea de activitati independente ;
b) certificat de inregistrare
emis de registrul Comertului ;
c) certificat de inscriere
in Registrul asociatiilor si fundatiilor.
d) actul constitutiv
din care sa rezulte ca obiectul de activitate cuprinde serviciul Activ.de consultanta pt.afaceri si
management - 7022
e)
Se solicita confirmarea privind plata taxelor
si impozitelor la bugetul general consolidat : se va prezenta Certificatul
de atestare fiscala pentru persoane juridice emisa de Administratia Finantelor Publice , in original
sau in copie certificata de conform cu originalul
de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.
Vor
fi descalificati ofertantii
care au datorii la stat.
f) Certificatul
privind impozitele si taxele locale,in original sau in copie certificate de conform cu originalul
de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor,eliberat de Directia de
impozite si taxe locale.
-
Oferta
tehnica:
-
dovada deţinerii sau utilizării spaţiului
utilizat;
-
dovada deţinerii dotării specificate în oferta
tehnică;
-
lista cu personalul utilizat în proiect : consultanti in afaceri si mentori pe teme de antrprenoriat
– obligatoriu , responsabil program sau personal administrativ – daca se
considera a fi necesar .
Pentru fiecare
specialist trebuie menţionat dacă mai este implicat în proiecte cu finantatre nerambursabila si daca da , numele proiectului
si numarul pe ore pe luna sau pe zi , dupa cum este incheiat contractul
de munca ;
- Activitatea
trebuie sa acopere tot judeţul Harghita , după un program care va fi
stabilit de comun acord cu AJOFM Harghita
-
copii după contractele de muncă cu personalul
implicat in proiect, natura raporturilor de muncă , precum şi câte
ore va fi implicat în proiect sau acord de colaborare in cazul persoanelorpentru care nu exista contract de munca incheiat. Nu se accepta contracte civile sau subcontractari pentru personalul implicat .
-
copii acte de studii personal implicat ;
Consultantii in afaceri pot fi absolventi ai unor institutii de invatamant superior , care detin urmatoarele cunostiinte : cunostiinte de baza despre structura si administrarea unei
afaceri , cunostiinte pentru planificarea unei
afaceri si formularea unei solicitari de investitie , intelegerea
fluxurilor financiare al unei companii , cunostiinte
despre moduri si instrumente de finantare ale unei
afaceri , informatii generale despre mediul economic
din Romania
Mentorii
in afaceri trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii : sunt proprietarii unei afaceri sau detin experienta in administrarea
unei afaceri de cel putin 5 ani
-
CV-urile personalului implicat ( CV în format Europass );
-
oferta tehnică (conform anexei 1)
-
oferta financiară
(conform anexei 2);
Furnizorii de servicii de consultanta trebuie sa asigure : asistarea unui numar de cel
putin 20 someri indemnizati sau someri neindemnizati din grupul tinta a proiectului ALTERTOUR
şi care în prealabil au beneficiat de servicii
integrate ( mediere şi informare şi
consiliere profesională ) din care 8 persoane sa infiinteze PFA , intreprindere individuala, AF sau societate comercială dintre clientii asistati pana la sfarsitul contractului.
In cazul
in care doi sau mai multi beneficiari se asociaza in vederea infiintarii unei activitati se considera o singura persoana care a infiintat afacere .
In oferta financiara se va specifica in
mod expres tariful propus pentru fiecare indicator din oferta tehnica, astfel
trebuie clar specificat preţ unitar/ persoană asistată şi
Preţ unitar / persoană care a iniţiat o afacere . Cei doi
indicatori trebuie sa aiba o pondere de :
30 % - atingerea numarului
maxim de asistati
70 % - atingerea numarului
de persoane care au infiintat o afacere
Platile se vor
face proportional cu realizarea indicatorilor , dar NU
mai mult decat cheltuielile pe care le poate deconta
prin documente justificative .
La fiecare cerere de decontare se va
evalua atat rezultatele cumulate de la inceperea contractului si se va compara cu valoarea
documentelor justificative prezentate cumulat de la inceputul
proiectului .
MODALITATEA DE DECONTARE A
SERVICIILOR
Serviciile vor fi decontate in baza
de documente justificative , prin emiterea de factura.
Atasat se vor depune rapoarte
tehnice care vor detalia serviciile oferite grupului tinta, inclusiv situatii
nominale (care sa contina CNP).
In prima zi lucratoare din luna pana la ora 12,00 se va depune o cerere
de finantare cu suma solicitate la decontare in acea luna pentru
activitatile lunii precedente . Daca aceasta cerere de finantare nu se trimite in timp util nu
se vor aloca bani pe aceea
luna ,
iar decontul va fi platit doar
luna urmatoare . A treia nerespectare de termene sau necheltuirea
banilor alocati va duce la rezilierea contractului .
Deconturile se vor depune pana in data de 15 ale lunii pentru serviciile
prestate in luna precedenta. AJOFM Harghita va avea un termen de 10 zile pentru
verificarea decontului si alte trei zile pentru efectuarea platii. Ultimul
decont trebuie sa se depuna pana in data de 15 mai
2013 .
DESCRIEREA PE SCURT A SERVICIILOR DE
OFERIT.
-
Perioada in care trebuie desfasurata
activitatea de CONSULTANTA
SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI este de pana in data de 30.04.2013 .
-
Identificarea si selectia potentialilor beneficiari care sa-si dezvolte o
afacere pe cont propriu;
-
Formare pe teme de antreprenoriat;
va fi necesara eliberarea unei diplome de participare comuna semnata atat de furnizor cat si de AJOFM Harghita .
-
Consultanta personalizata pentru initierea
unei afaceri;
-
Demersuri administrative pentru infiintarea
efectiva a afacerii;
-
Monitorizarea – postasistarea
pentru infiintarea afacerii
LOCUL DE DESFĂŞURARE A SERVICIILOR
La sediul furnizorului de prestari
servicii
TERMEN DE DEPUNERE A OFERTELOR 18.10.2012,ora 16,00
DESCHIDEREA OFERTELOR
Deschiderea ofertelor se
va efectua în data de 18.10.2012 orele
16.00 la sediul AJOFM Harghita din Miercurea-Ciuc
MODUL DE PUNCTARE
Pentru
stabilirea câştigătorului se va utiliza criteriul pretului
cel mai scazut.
TERMEN DE STABILIRE A CÂŞTIGĂTORULUI
Câştigătorul
va stabilit cel târziu până pe data de 19.10.2012, orele 14.00, oră
până la care ofertanţii vor fi înştiinţaţi prin fax si
e-mail cu privire la rezultatul selecţiei
TERMEN DE CONTESTARE
Potrivit
legislatiei si fisei de date a achizitiei.
Intocmit
Popovici Marinela