03

 

05

 

07

 

09

 

 

05

 

    UNIUNEA EUROPEANĂ

GUVERNUL ROMÂNIEI

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI

ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
AMPOSDRU

Fondul Social European
POS DRU 2007-2013

Instrumente Structurale
2007-2013

 

GUVERNUL ROMÂNIEI

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI

ŞI PROTECŢIEI SOCIALE OIRPOSDRU SV OLTENIA

AGENŢIA JUDEŢEANĂ

 PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ OLT

 

Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial

Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Investeste in Oameni!

Axa prioritara : 5 „Promovarea masurilor active de Ocupare”

Domeniul major de interventie : 5.1„Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare

Titlul proiectului : ,,CAI DE FORMARE SI OCUPARE IN SECTORUL TURISMULUI ALTERNATIV - ALTER TOUR,,

Numărul de identificare al contractului: POSDRU/82/5.1/S/55302

Operator de date cu caracter personal nr.585

 

                                                                                                                              APROBAT,

                                                                                                                     DIRECTOR EXECUTIV

                                                                                                                      PANESCU TIBERIU

 

 

CAIET DE SARCINI

PENTRU ACHIZITIA DIRECTA PENTRU ORGANIZAREA SERVICIULUI DE CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI

 

 

AUTORITATEA CONTRACTANTĂ. Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita, cod fiscal 11344042, adresa, Miercurea-Ciuc, B-dul Frăţiei nr.2, telefon 0266 – 313423, fax: 0266 – 371394, e-mail: harghita@ajofm.anofm.ro , cont bancar nr. RO70TREZ35129800456XXXXX, deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc.

 

SURSA DE FINANŢARE. Bugetul asigurărilor pentru şomaj , capitolul 800456 .

 

CLIENŢI  ELIGIBILI. Şomeri înregistraţi în evidenţa Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita şi incluşi în grupul ţintă a proiectului ALTER TOUR şi care în prealabil au beneficiat de servicii integrate ( mediere şi informare şi consiliere profesională )

 

ORGANIZAŢII ELIGIBILE. Asociaţii, Fundaţii organizate potrivit OUG 26/2000 privind organizarea asociaţiilor şi fundaţiilor, sau societăţi comerciale înfiinţate potrivit Legii 31/1991 republicată şi modificată, Intreprinderi individuale, familialesau persoane fizice autorizateconform OUG 44/2008;  

Furnizorii de servicii eligibili sunt furnizorii de servicii - Activ.de consultanta pt.afaceri si management - 7022 - care demonstreaza ca au cuprins in statut aceasta activitate.

 

CONŢINUTUL OFERTEI

-       documentele doveditoare ale eligibilităţii;

a) autorizatia pentru desfasurarea de activitati independente ;
b) certificat de inregistrare emis de registrul Comertului ;
c) certificat de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor.

d) actul constitutiv din care sa rezulte ca obiectul de activitate cuprinde serviciul Activ.de consultanta pt.afaceri si management - 7022

e) Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat : se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice emisa de Administratia Finantelor Publice , in original sau in copie certificata de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.

Vor fi descalificati ofertantii care au datorii la stat.

f) Certificatul privind impozitele si taxele locale,in original sau in copie certificate de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor,eliberat de Directia de impozite si taxe locale.

-       Oferta tehnica:

-       dovada deţinerii sau utilizării spaţiului utilizat;

-       dovada deţinerii dotării specificate în oferta tehnică;

-       lista cu personalul utilizat în proiect : consultanti in afaceri si mentori pe teme de antrprenoriat – obligatoriu , responsabil program sau personal administrativ – daca se considera a fi necesar . 

Pentru fiecare specialist trebuie menţionat dacă mai este implicat în proiecte cu finantatre nerambursabila si daca da , numele proiectului si numarul pe ore pe luna sau pe zi , dupa cum este incheiat contractul de munca ;

-       Activitatea trebuie sa acopere tot judeţul Harghita , după un program care va fi stabilit de comun acord cu AJOFM Harghita

-       copii după contractele de muncă cu personalul implicat in proiect, natura raporturilor de muncă , precum şi câte ore va fi implicat în proiect sau acord de colaborare in cazul persoanelorpentru care nu exista contract de munca incheiat. Nu se accepta contracte civile sau subcontractari pentru personalul implicat .

-       copii acte de studii personal implicat ;

Consultantii in afaceri pot fi absolventi ai unor institutii de invatamant superior , care detin urmatoarele cunostiinte : cunostiinte de baza despre structura si administrarea unei afaceri , cunostiinte pentru planificarea unei afaceri si formularea unei solicitari de investitie , intelegerea fluxurilor financiare al unei companii , cunostiinte despre moduri si instrumente de finantare ale unei afaceri , informatii generale despre mediul economic din Romania

Mentorii in afaceri trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii : sunt proprietarii unei afaceri sau detin experienta in administrarea unei afaceri de cel putin 5 ani

-       CV-urile personalului implicat ( CV în format Europass );

-       oferta tehnică (conform anexei 1)

-       oferta financiară  (conform anexei 2);

   

Furnizorii de servicii de consultanta trebuie sa asigure :    asistarea unui numar de cel putin 20 someri indemnizati sau someri neindemnizati din grupul tinta a proiectului ALTERTOUR  şi care în prealabil au beneficiat de servicii integrate ( mediere şi informare şi consiliere profesională ) din care 8 persoane sa infiinteze PFA , intreprindere individuala, AF sau societate comercială dintre clientii asistati pana la sfarsitul contractului.

In cazul in care doi  sau mai multi beneficiari se asociaza in vederea infiintarii unei activitati se considera o singura persoana care a infiintat afacere . 

          

 

In oferta financiara se va specifica in mod expres tariful propus pentru fiecare indicator din oferta tehnica, astfel trebuie clar specificat preţ unitar/ persoană asistată şi Preţ unitar / persoană care a iniţiat o afacere . Cei doi indicatori trebuie sa aiba o pondere de :

30 % - atingerea numarului maxim de asistati

70 % - atingerea numarului de persoane care au infiintat o afacere

Platile se vor face proportional cu realizarea indicatorilor , dar NU mai mult decat cheltuielile pe care le poate deconta prin documente justificative .

 

La fiecare cerere de decontare se va evalua atat rezultatele cumulate de la inceperea contractului si se va compara cu valoarea documentelor justificative prezentate cumulat de la inceputul proiectului .

 

MODALITATEA DE DECONTARE A SERVICIILOR

Serviciile vor fi decontate in baza de documente justificative , prin emiterea de factura.

Atasat se vor depune rapoarte tehnice care vor detalia serviciile oferite grupului tinta, inclusiv situatii nominale (care sa contina CNP).

In prima zi lucratoare din luna pana la ora 12,00 se va depune o cerere de finantare cu suma solicitate la decontare in acea luna pentru activitatile lunii precedente . Daca aceasta cerere de finantare nu se trimite in timp util nu se vor aloca bani pe aceea luna , iar decontul va fi platit doar luna urmatoare . A treia nerespectare de termene sau necheltuirea banilor alocati va duce la rezilierea contractului . Deconturile se vor depune pana in data de 15 ale lunii pentru serviciile prestate in luna precedenta. AJOFM Harghita va avea un termen de 10 zile pentru verificarea decontului si alte trei zile pentru efectuarea platii. Ultimul decont trebuie sa se depuna pana in data de 15 mai 2013 .

 

DESCRIEREA PE SCURT A SERVICIILOR DE OFERIT.

-       Perioada in care trebuie desfasurata activitatea de CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI este de pana in data de 30.04.2013 .

-       Identificarea si selectia potentialilor beneficiari care sa-si dezvolte o afacere pe cont propriu;

-       Formare pe teme de antreprenoriat; va fi necesara eliberarea unei diplome de participare comuna semnata atat de furnizor cat si de AJOFM Harghita .

-       Consultanta personalizata pentru initierea unei afaceri;

-       Demersuri administrative pentru infiintarea efectiva a afacerii;

-       Monitorizarea – postasistarea pentru infiintarea afacerii

 

 

LOCUL DE DESFĂŞURARE A SERVICIILOR

            La sediul furnizorului de prestari servicii

 

TERMEN DE DEPUNERE A OFERTELOR 18.10.2012,ora 16,00

 

 

DESCHIDEREA OFERTELOR

Deschiderea ofertelor se va efectua în data de  18.10.2012 orele 16.00 la sediul AJOFM Harghita din Miercurea-Ciuc

 

MODUL DE PUNCTARE

Pentru stabilirea câştigătorului se va utiliza criteriul pretului cel mai scazut.

 

TERMEN DE STABILIRE A CÂŞTIGĂTORULUI

            Câştigătorul va stabilit cel târziu până pe data de 19.10.2012, orele 14.00, oră până la care ofertanţii vor fi înştiinţaţi prin fax si e-mail cu privire la rezultatul selecţiei

 

TERMEN DE CONTESTARE

            Potrivit legislatiei si fisei de date a achizitiei.

 

                                      

 

 Intocmit

                             Popovici Marinela