
Nr.11565/06.08.2012
APROBAT,
DIRECTOR EXECUTIV
PANESCU TIBERIU
CAIET
DE SARCINI
|
Beneficiar: |
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita |
|
Denumirea contractului de achizitie: |
Servicii |
|
Obiectul contractului de achizitie: |
Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii
pentru 20 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare
profesionale, pentru meseria de LUCRATOR IN STRUCTURI PT CONSTRUCTII
Cristuru Secuiesc Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii
pentru 20 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare
profesionale, pentru meseria de OSPATAR (CHELNER) VANZATOR IN UNITATILE DE
ALIMENTATIE la Miercurea Ciuc Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii
pentru 20 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare
profesionale, pentru meseria de DULGHER, TAMPLAR, PARCHETAR la Odorheiu
Secuiesc Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii
pentru 20 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare
profesionale, pentru meseria de DULGHER, TAMPLAR, PARCHETAR la Toplita Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii
pentru 20 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare
profesionale, pentru meseria de OSPATAR (CHELNER) VANZATOR IN UNITATILE DE ALIMENTATIE
la Gheorgheni |
|
Cod CPV: |
Cod CPV 85148000-8 , total 100 persoane |
1. AUTORITATEA CONTRACTANTĂ. Agenţia
Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita, cod
fiscal 11344042, adresa, Miercurea-Ciuc, B-dul Frăţiei nr.2, telefon 0266 –
313423, fax: 0266 – 371394, e-mail: harghita@ajofm.anofm.ro , cont bancar nr. RO70TREZ35129800456XXXXX,
deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc
2. SURSA DE FINANTARE. Bugetul asigurarilor
pentru somaj, capitolul 65.04.57.02.
3
BENEFICIARII SERVICIILOR
Beneficiari ai serviciilor medicale
sunt someri înregistraţi în evidenţa
Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita care au nevoie de aviz medical la inscrierea intr-un program de formare profesionala în meseriile
mai sus enumerate .
4
MODALITATEA DE SELECTARE A FURNIZORULUI
Licitatia se va desfasura in
baza Normelor interne si OUG 34/
2006 privind achizitiile publice aprobata cu modificari si completari prin
Legea nr.337/2006, procedura de atribuire a contractului fiind achizitie
directa off-line, criteriul care sta la baza stabilirii ofertantului castigator este “pretul cel
mai scazut”.
5. DESCRIEREA PROGRAMULUI
Serviciile de formare
profesionala fac parte din pachetul de masuri active destinate ocuparii dupa
absolvirea cursurilor a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca.
Implementarea acestui tip
de masura activa este realizata de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de
Munca (ANOFM) prin intermediul agentiilor judetene.
In
vederea includerii intr-un program de formare profesionala este necesar avizul
medical al medicului de medicina muncii, care se obtine in urma efectuarii unor
investigatii medicale, specifice fiecarei meserii.
6.
OBIECTIVE GENERALE URMARITE
- examinarea din
punct de vedere medical a persoanelor inscrise intr-un program de formare
profesionala, astfel incat sa permita formularea unei concluzii finale de
apt/inapt pentru practicarea meseriilor mai sus amintite.
- in cazul persoanelor cu capacitate de
munca diminuata sau cu handicap, se va cere in prealabil avizul medicului
specialist.
7.
OBIECTIVE SPECIFICE
- in cazul in care in urma
investigatiilor medicale se depisteaza anumite boli, acest aspect va fi adus la
cunostinta persoanei in cauza.
8. ORGANIZAŢII ELIGIBILE. Întreprindere
individuală, Asociaţii, Fundaţii organizate potrivit OUG 26/2000
privind organizarea asociaţiilor şi fundaţiilor, sau
societăţi comerciale înfiinţate potrivit Legii 31/1991
republicată şi modificată care
au ca obiect de activitate , cod CAEN 8690 – Alte activitati referitoare la
sanatatea umana .
9. OFERTA TEHNICA a
Serviciilor medicale va cuprinde:
Descrierea furnizorului:
Autoritatea
contractanta are dreptul de a solicita, in scopul verificarii si confirmarii
declaratiilor, situatiilor si documentelor care insotesc oferta, orice
informatii suplimentare in scopul verificarii datelor declarate.
CONŢINUTUL
OFERTEI
-
documentele
doveditoare ale eligibilităţii:
-
a) autorizatia pentru desfasurarea de activitati
independente sau
b) certificat de inregistrare emis de registrul Comertului sau
c) certificat de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor.
d)
actul constitutiv din care sa rezulte ca obiectul de activitate cuprinde cod CAEN 8690 – Alte activitati referitoare la
sanatatea umana , in copie
certificata de furnizor ;
-
e) Se solicita confirmarea privind plata taxelor si
impozitelor la bugetul general consolidat : se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane
juridice emisa de Administratia Finantelor Publice , in original sau in copie certificata de conform cu originalul de
catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.
-
Vor fi
descalificati ofertantii care au datorii la stat.
-
f) Certificatul privind impozitele si taxele
locale,in original sau in copie certificata de conform cu originalul de catre
furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor,eliberat de Directia de
impozite si taxe locale.;
-
dovada deţinerii sau utilizării spaţiului
utilizat pentru activităţile de analiza medicala;
-
dovada deţinerii dotării specificate pentru
analizele medicale necesare
pentru fiecare din meseriile enumerate
-
Activitatea trebuie sa acopere orasele Miercurea Ciuc ,
Odorheiu Secuiesc , Gheorgheni , Toplita , Cristuru Secuiesc
-
In cazul subcontractarii : Declaratie pe propria
raspundere sau lista cu subcontractorii;
-
Declaraţia privind eligibilitatea ( formular 2
)
-
Declaraţia privind neîncadrarea în prevederile
art. 181 din OUG 34/2006 ( formular 3 )
-
Angajament privind respectarea clauzelor
contractuale(formular 4)
-
Declaratie de rudenie conform articolului 69 din
OUG 34/2006 (formular 5 )
-
Oferta tehnica (Fomular 6)
-
Oferta financiara (Formular 7)
10. MODALITATEA DE DECONTARE A SERVICIILOR:
Furnizorii care presteaza
serviciile medicale sunt platiti la finalizarea actului medical, in functie de
numarul persoanelor inscrise si al investigatiilor medicale efectuate,
inclusiv avizul medical final, pe baza de factura fiscala.
In prima zi lucratoare din
luna pana la ora 12,00 se va depune o cerere de finantare cu suma solicitata la
decontare in acea luna pentru activitatile lunii precedente . Daca aceasta
cerere de finantare nu se trimite in timp util nu se vor aloca bani pe aceea
luna , iar decontul va fi platit doar luna urmatoare . A treia nerespectare de
termene sau necheltuirea banilor alocati va duce la rezilierea contractului . Deconturile se
vor depune pana in data de 15 ale lunii pentru serviciile prestate in luna precedenta.
AJOFM Harghita va avea un termen de 10 zile pentru verificarea decontului si
alte 5 zile pentru efectuarea platii.
11. Monitorizarea serviciilor: monitorizarea presupune
verificarea directa, de catre reprezentantii AJOFM Harghita a modului in care sunt
realizate serviciile
contractate.
12. OFERTA FINANCIARA
Oferta
financiara va cuprinde fundamentarea cheltuielilor pe tipuri de investigatii
medicale necesare la inscrierea in
programele de formare profesionala solicitate (se vor specifica
investigatiile medicale necesare pentru fiecare din meseriile enumerate).
Ofertantul are obligatia de a intocmi o lista cu investigatiile medicale pe
meserii, in baza carora sa se poata obtine avizul medicului de medicina muncii.
In dreptul fiecarei investigatii medicale se va trece costul/persoana si se va
evidentia costul total al investigatiilor/meserie/ persoana.
Ofertantul are obligatia de a intocmi si o lista cuprinzand toate
investigatiile medicale necesare pentru inscrierea la cursuri in meseriile
solicitate cu costul aferent fiecarei
investigatii.
Se va completa formularul 7 .
Procedura se finalizeaza
prin contract de prestari servicii.
Costul unitar per
client va fi exprimat in lei .
13. INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI
IMPORTANT: Ofertantii trebuie sa examineze cu atentie si sa respecte toate
instructiunile, conditiile, formularele si specificatiile incluse in
Caietul de sarcini. Prezentarea unei
oferte care nu contine toate informatiile si documentatiile cerute si care nu respecta procedura si
termenul de predare va duce la respingerea acesteia.
Ofertantii
au obligatia de a numerota, semna si ştampila fiecare pagina a ofertei.
Documentele de
calificare,
oferta tehnica si cea financiara vor deveni anexe ale contractului dintre AJOFM
Harghita si furnizorul de servicii medicale declarat castigator.
Oferta se va intocmi in doua
exemplare, introdusa in plicuri sigilate, pe care se mentioneaza „Original”,
respectiv „Copie”. Pe fiecare dintre exemplare, trebuie sa fie scrisa denumirea si adresa
ofertantului, pentru a permite returnarea ofertei, fara a fi deschisa, in cazul
in care oferta respectiva este declarata intarziata. Fiecare plic va contine in interior 3
plicuri sigilate si stampilate:
Plicul nr. 1: Documente de calificare
Plicul nr. 2: Oferta tehnica
Plicul nr. 3: Oferta financiara
Fiecare din cele 3 plicuri va avea o prima pagina de opis cu
documentele pe care le contine.
Cele 2
plicuri: „Original” si „Copie” se vor introduce intr-un plic exterior, pe care
se va scrie:
-
Numele si
adresa destinatarului
-
Denumirea
activitatii pentru care se face oferta
-
Numele
ofertantului
-
Pe plic se va
face mentiunea: „ A nu
se deschide inainte de data licitatiei”.
( Data 14.08.2012.Ora
9)
Ofertele se vor depune la secretariatul AJOFM Harghita , B-dul Fratiei nr. 2.
Pe langa documentele de calificare,
propunere tehnica si cea financiara solicitate, se va prezenta o scrisoare
de inaintare (Formular 1), care va fi înregistrată la secretariatul
institutiei odata cu inregistrarea plicului care contine documentatia de
licitatie, precum si o impurtenicire scrisa din partea ofertantului
pentru persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor.
Lipsa oricarui document din cele mentionate
mai sus duce la respingerea ofertei.
14.TERMEN DE INREGISTRARE A OFERTELOR la
secretariatul AJOFM Harghita , Miercurea Ciuc , B-dul Fratiei , nr. 2 : 13.08.2012 ora 15
15.DESCHIDEREA OFERTELOR
Deschiderea ofertelor se va
efectua în data de 14.08.2012 ora 9.00
la sediul AJOFM Harghita din Miercurea-Ciuc . Evaluarea ofertelor prezentate se
face de catre o comisie numita de AJOFM Harghita .
16.MODUL DE PUNCTARE
Pentru stabilirea
câştigătorului se va utiliza criteriul pretului cel mai scazut.
17.TERMEN DE STABILIRE A CÂŞTIGĂTORULUI
Câştigătorul
va fi stabilit cel târziu până pe data de 14.08.2012., orele 16.00, oră până la care
ofertanţii vor fi înştiinţaţi prin e-mail sau fax cu
privire la rezultatul selecţiei
18.TERMEN DE CONTESTARE
Potrivit
legislatiei.
Intocmit,
Jano Edit Andrea
Sef serviciu