Nr.125/20.05.2011
invitaţie de participare
Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea
Forţei de
Muncă Harghita, înfiinţată
la data de 13.07.1998 , cod de înregistrare fiscală 11344042, cu sediul în localitatea .Miercurea Ciuc, B-dul Frăției
nr.2, judeţul Harghita,cod
poştal: 530114, tel: (+40)266.313.423,
fax: (+40)266.313.423,
poştă electronică: harghita@ajofm.anofm.ro,
www.harghita.anofm.ro prin reprezentant legal PĂNESCU TIBERIU director executiv, în
calitate de achizitor,
organizează, la sediul din Miercurea Ciuc, B-dul Frăției
nr.2, judeţul Harghita,cod
poştal: 530114,, procedura de
achizitie publică prin achizitie
directa conform prevederilor OUG 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare, in vederea atribuirii contractului de Servicii de asigurare a serviciilor de
catering - instruiri cu utilizatorii – Harghita - cod CPV 55520000-4,
conform secţiunii „Caiet de sarcini” din documentatia de atribuire.
Se va depune ofertă pentru întreaga gamă
de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se
acceptă oferte alternative.
Achizitor
Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea
Forţei de
Muncă Harghita, înfiinţată
la data de 13.07.1998 , cod de înregistrare fiscală 11344042, cu sediul în localitatea .Miercurea Ciuc, B-dul Frăției
nr.2, judeţul Harghita,cod
poştal: 530114, tel: (+40)266.313.423,
fax: (+40)266.313.423,
poştă electronică: harghita@ajofm.anofm.ro,
www.harghita.anofm.ro
Procedura de atribuire aplicata
Servicii de asigurare a serviciilor de catering -
instruiri cu utilizatorii – Harghita - cod CPV 55520000-4, valoarea totala a contractului de
achiziţie de servicii se cifrează sub nivelul de 15.000 euro conform
art.19 din OUG 34/2006.
Criteriul
de atribuire propus, este cel al „preţului cel mai scăzut”,
cu condiţia îndeplinirii
specificaţiilor tehnice minime (considerate obligatorii), astfel cum au fost stabilite acestea în
Caietul de sarcini.
Locul furnizării serviciilor
La sediile agenţilor economici de pe
teritoriul judeţului HARGHITA, la sediul furnizorului sau la sediul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita, din localitatea Miercurea Ciuc, B-dul Frăției
nr.2, judeţul Harghita,
cod poştal: 530114, conform Caietului
de sarcini.
Timpul de livrare – de la semnarea contractului.
Categoria si descrierea serviciilor care
urmeaza sa fie furnizate
Servicii de asigurare a
serviciilor de catering - instruiri cu utilizatorii – Harghita - cod CPV
55520000-4 |
Cantitatea serviciilor care trebuie
prestate:
Servicii de asigurare a serviciilor
de catering - instruiri cu utilizatorii si seminar local – Harghita - cod CPV
55520000-4. Aceste servicii
se vor furniza pe intreaga durată a contractului, asigurând serviciul de
catering pentru 12 instruiri în cele șase localități unde AJOFM
Harghita are puncte de lucru de câte două ocazii .
Divizare pe loturi Nu
Termen de finalizare sau durata
contractului
Durata contractului : în perioada 01 – 30 iunie
2011 , cu livrarea serviciului în:
Oferte alternative Nu sunt
acceptate.
Denumirea, adresa, numar de telefon, de fax
si adresa de e-mail a biroului de la care se poate solicita documentatia de
atribuire
Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea
Forţei de
Muncă Harghita, înfiinţată
la data de 13.07.1998 , cod de înregistrare fiscală 11344042, cu sediul în localitatea .Miercurea Ciuc, B-dul Frăției
nr.2, judeţul Harghita,cod
poştal: 530114, tel: (+40)266.313.423,
fax: (+40)266.313.423,
poştă electronică: harghita@ajofm.anofm.ro,
www.harghita.anofm.ro, persoana de
contact: Kesz Robert.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de
atribuire
Documentatia poate fi
descarcata in mod gratuit de pe pagina proprie de internet a achizitorului: www.harghita.anofm.ro sau solicitata in
scris achizitorului.
Termenul limita de primire a ofertelor 25.05.2011, ora 15.00
Adresa la care se transmit ofertele
Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita, din localitatea Miercurea Ciuc, B-dul Frăției
nr.2, judeţul Harghita,
cod
poştal: 530114
Data, ora si locul deschiderii ofertelor 26.05.2011, ora 09.00
Modalitatile de finantare si de plata
Proiectul cu titlul „PRELUCRAREA INFORMATICĂ A
SUBVENŢIILOR ANGAJATORILOR ( P.I.S.A.)”, care se află în implementare
este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional
Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 „Investeşte în oameni!”,
prin Contractul de finanţare POSDRU / 42 / 4.1 / G / 19332, pe Axa
prioritară 4 „Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”, Domeniul major
de intervenţie 4.1 „Întărirea capacităţii SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare”.
Acest serviciu este prevazut a fi achizitionat in
cadrul Programului anual de achizitii al proiectului PRELUCRAREA
INFORMATIcă A SUBVENŢIILOR ANGAJATORIlor (PISA), ID: POSDRU
/42/4.1/G/19332 la pozitia 5 , iar sursa de finantare a achizitiei este bugetul
asigurarilor pentru somaj, la Cap.8004, titlul 56.02 Program FSE.
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Modalitatea de atribuire Contract de
achiziţie publică.
Mai multe informaţii veţi găsi în Fişa de date a
achiziţiei, ce face parte integranta documentatia pentru ofertanti,
din prezenta procedura de achizitie.
Vă rugăm să ne transmiteţi
oferta dvs. de preţ pentru Serviciul de asigurarea a serviciilor de
sonorizare – instruiri cu utilizatorii și seminar–
cod CPV 48952000-6 menţionate.
Vă mulţumim anticipat.
Director Executiv, Expert,
Pănescu Tiberiu Kesz
Robert