Nr.88/06.05.2011                                                                                       APROB

                                                                                                          DIRECTOR EXECUTIV

 

                                                                                                    PĂNESCU TIBERIU

 

 

fişa de date pentru achiziţia publică de

publicitate creare de spoturi video cpv – 79341000 – 6 , servicii de campanii de publicitate difuzare spoturi video , AUDIO ȘI PRESA SCRISĂ cpv – 79341400- 0

 

PENTRU PROIECTUL

„PRELUCRAREA INFORMATIcă A SUBVENŢIILOR ANGAJATORIlor” (PISA)  -  ID POSDRU/42/4.1/G/19332

 

 

 

Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013

Procedura de achiziţie: achiziţie directă

        Expert

 

  Kesz Robert                                                                      Responsabil financiar

 

                                                                                               Nagy Ibolya

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FIŞA DE DATE A ACHIZIŢIEI

 

Denumire: AGENŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ  HARGHITA                    

cod fiscal :  11344042

Adresă: B-dul Frăției nr.2

Localitate: Miercurea Ciuc

 

Cod poştal: 530114

 

Ţara: România

Persoană de contact: KESZ ROBERT

Telefon: 0266313423

E-mail: robert.kesz@hr.anofm.ro

Fax: 0266313423

 

I. b  Principala activitate sau activităţi ale autorităţii contractante

■ ministere ori alte autorităţi publice centrale

inclusiv cele subordonate la nivel regional sau local

□ agenţii naţionale

□ autorităţi locale

□ alte instituţii guvernate de legea publică

□ instituţie Europeană/organizaţie internaţională

□ altele

■ servicii publice locale

□ apărare

□ ordine publică/siguranţă naţională

□ mediu

□ economico-financiare

□ sănătate

□ construcţii şi amenajarea teritoriului

□ protecţie socială

□ cultură, religie şi actv. recreative

□ educaţie

□ activităţi relevante

□ energie

□ apă

□ poştă

□ transport

□ altele (specificaţi)

Autoritatea contractantă achiziţionează  în  numele altei autorităţi contractante                                                                        DA         NU

 

Alte informaţii  şi/sau clarificări pot fi obţinute:

■ De la Kesz Robert, telefon : 0266313423 , fax : 0266313423, email : robert.kesz@hr.anofm.ro

Sediul AJOFM Harghita - B-dul  Frăției nr.2, Miercurea Ciuc jud. Harghita,  telefon : 0266313423 fax 0266313423

□ altele:

Data limită de primire a solicitărilor de clarificări                  Data:               10.05.2011                                                                                                    Ora limită :      10,00

Sediul AJOFM Harghita - B-dul  Frăției nr.2, Miercurea Ciuc jud. Harghita,  telefon : 0266313423 fax 0266313423

Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări :        10.05.2011, ora 16,00

NOTA:

(1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita în scris clarificări privind documentaţia de atribuire. Solicitările de clarificări vor fi ştampilate şi semnate de către reprezentanţii operatorilor economici

(2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a posta răspunsurile la clarificări - însoţite de întrebările aferente - pe www.e-licitatie.ro, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective.

(3)Fără a aduce atingere prevederilor aliniatului (2) Autoritatea Contractantă are obligaţia de a transmite răspunsul la orice clarificare dar numai acelor solicitări primite cu cel puţin: 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertei.

 (4)Fără a aduce atingere prevederilor aliniatului (2) Autoritatea Contractantă are obligaţia de a transmite răspunsurile la solicitările de clarificări solicitate în timp util nu mai târziu de 3 zile de la data primirii solicitărilor. 

 

I. c Instituţia responsabilă  pentru soluţionarea contestaţiei:

Denumire:                 

-          Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor ,

-          Autoritatea contractantă

-          sau la instanta competenta

Adresă:                                              Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3

Localitate: Bucureşti                        Cod poştal:  030084                    Ţară: România

E-mail:  office@cnsc.ro                   Telefon/fax +4(021)3118090; +4(021)3118095

Adresă internet:                                 www.cnsc.ro.

Eventualele contestaţii vor fi soluţionate potrivit Cap. IX din O.U.G. 34/2006 cu privire la atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată şi modificată prin Legea nr.337/2006 şi O.U.G 19 publicată în M.O Partea I,  nr. 156/12.03.2009

Acestea se  întocmesc  şi se pot depune, după cum urmează:

a)     la autoritatea contractantă

b)     pe cale administrativ jurisdicţională, la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (C.N.S.C.)

Sub sancţiunea respingerii contestaţiei ca tardivă , aceasta se înaintează atât Consiliului, cât şi autorităţii contractante, dar nu mai târziu de expirarea termenelor prevăzute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.

sau

c)     în justiţie .

Înainte de a se adresa instanţei competente, orice persoană vătămată notifică autoritatea contractantă - AGENŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ HATGHITA,  B-dul Frăției nr.2, Miercurea Ciuc -  cu privire la pretinsa încălcare a dispoziţiilor legale în materia achiziţiilor publice şi la intenţia de a sesiza instanţa judecătorească competentă (conform OUG 34/2006 şi OUG 19/12.03.2009).

 

I. d Sursa de finanţare :

Venituri provenite din fonduri externe

După caz, proiect/program finanţat din fonduri comunitare            

   DA                NU □

“Prelucrare informatică a subvenţiilor angajatorilor (PISA)”, cu numărul de identificare POSDRU/42/4.1/G/19332

 

II:  OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumire contract: Achiziţie publică de –

          Lot 1 :Serviciul de publicitate creare de spoturi video

Lot 2 :Servicii de campanii de publicitate – difuzare spoturi video , audio și presă scrisă

 

II. 1.2) Denumire contract şi locaţia lucrării, locul de livrare sau prestare

 

(a) Lucrări                                  

(b) Produse                   

(c) Servicii                         

 

Execuţie                                

Proiectare şi execuţie            

Realizare prin orice mijloace     corespunzătoare cerinţelor specificate de  autoritate contractantă     

Cumpărare                            

Leasing                              

Închiriere                   

Cumpărare în rate      

 

Categoria serviciului  

2A

2B

 

Principala locaţie a lucrării  

 ________________________                        

 

_________________________  

Principalul loc de livrare

_______________________

 

______________________

Principalul loc de prestare

la sediile agenţilor economici

 

II. 1. 3) Procedura se finalizează prin :

Contract de achiziţie publică:                    

Încheierea unui acord cadru: 

II. 1.4. Durata contractului de achiziţii publice

            Lot 1 :Serviciul de publicitate creare de spoturi video

Lot 2 :Servicii de campanii de publicitate – difuzare spoturi video , audio și presă scrisă

 pentru proiectul “Prelucrare informatică a subvenţiilor angajatorilor (PISA)”, cu numărul de identificare POSDRU/42/4.1/G/19332 vor fi contractate pana la 30.06.2011

II.1.6) Divizare pe loturi

                                                                                              DA □                              NU ■

   II.1.7) Ofertele alternative sunt acceptate              DA □                              NU ■

Ofertantul va depune doar oferta de bază

 

II.2) Cantitatea sau scopul contractului

II.2.1) Total cantităţi / prestaţii servicii / lucrări: Conform caietului de sarcini.

Serviciile vor fi achiziţionate în vederea asigurării analizei de nevoi, mobilizării  şi lobby-ului pentru agenţii economici beneficiari sau potenţiali beneficiari de subvenţii (activitatile A1 si ulterior B4 şi D1 din proiect) prevăzute în cadrul proiectului “Prelucrare informatică a subvenţiilor angajatorilor (PISA)”, cu numărul de identificare POSDRU/42/4.1/G/19332

Valoarea estimată este de 50000 lei  fara TVA.

   2.2)  Contractele de   

            Lot 1 :Serviciul de publicitate creare de spoturi video

Lot 2 :Servicii de campanii de publicitate – difuzare spoturi video , audio și presă scrisă

  se va efectua in conformitate cu prevederile legislaţiei naţionale şi respectarea normelor europene referitoare la fondurile structurale pentru axa 4 -

 

III Condiţii specifice contractului

III.3 Alte condiţii particulare referitoare la contract:

III.3.1. Contract rezervat

III.3.2. Altele

 

       DA                                      NU

       DA                                      NU

 

IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura selectată

Licitaţie deschisă                                         

Negociere cu anunţ de participare              

                                                         

                                        

                                     

Licitaţie restrânsă                                      

Negociere fără anunţ de participare

Licitaţie restrânsă   accelerată                   

Cerere de oferte

Dialog competitiv                                       

Concurs de soluţii

Achizitie directa

 

 

 

 IV.2)  Etapa finală de licitaţie electronică       DA          NU   

 

 IV.3.) Legislaţia aplicată

   1. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;

           2. Hotărârea Guvernului nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare.

          3. Ordonanţă de urgenţă a Guvernului nr. 30/2006, privind funcţia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achiziţie publică, cu modificările şi completările ulterioare;

          4. Hotărârea Guvernului nr. 942/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2006 privind funcţia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achiziţie publică, cu modificările şi completările ulterioare.

          5. Hotărârea Guvernului nr. 782/2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.

          6. Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

          7. Ordinul ministerului finanţelor publice nr. 1792/2002, pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;

          8. Hotărârea Guvernului nr. 264/2003 privind stabilirea acţiunilor şi categoriilor de cheltuieli, criteriilor, procedurilor şi limitelor pentru efectuarea de plăţi în avans din fonduri publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

9.      Celelalte reglementări comunitare şi naţionale incidente

 

V. CRITERII DE CALIFICARE ŞI/SAU SELECŢIE

V.1) Situaţia personală a candidatului /ofertantului

Declaraţii privind calitatea de participant la procedura

Solicitat                      Nesolicitat      

Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) trebuie să completeze Formularul 10 – Declaraţie privind calitatea de participant la procedură

 

Declaraţii privind eligibilitatea

 

Solicitat                      Nesolicitat      

Cerinţa minimă obligatorie de calificare constă în prezentarea de către operatorul economic (lider, asociat) a documentelor de mai jos

1.  Prezentare formular 2 - original

       Încadrarea în situaţia  prevăzută  la art. 180  din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică .

Documente care demonstrează neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare

 

Solicitat                      Nesolicitat      

Cerinţa minimă obligatorie de calificare constă în prezentarea de către operatorul economic (lider, asociat) a documentelor de mai jos

1. Prezentarea formularului 3 – original -

       Încadrarea în situaţia  prevăzută  la art. 181 din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică .

        Pentru  persoane juridice  străine:

        Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care să dovedească că şi-a îndeplinit obligaţiile de plată a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor către buget. Documentele vor fi prezentate în traducere legalizată.

         În situaţia în care din documentele solicitate reiese că ofertantul se află într-una din stuaţiile prevăzute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare..

Grad de acoperire al ziarului/postului

       Pentru Lot 2 :

-          ziarelel trebuie să fie cu acoperire județeană ( română sau maghiară )

-          posturile de radio locale  cu acoperire la nivel microregional

-          posturile de televiziune locale cu acoperire în Miercurea Ciuc , Odorheiu Secuiesc și Gheorgheni .

ATENTIE:

Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie să fie prezentate în original sau copie legalizată şi trebuie să fie valabile la data deschiderii ofertelor.

În cazul ofertanţilor (persoane fizice sau juridice) de altă naţionalitate decât cea română, documentele vor fi transmise în limba în care au fost emise, însoţite de o traducere autorizata a acestora în limba română. Toate documentele vor avea, pe lângă semnătură, menţionat în clar numele întreg al persoanei semnatare.

A nu se folosi prescurtări.

Documentele emise de autorităţile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.

Documentele pentru care nu este prevăzută o perioadă de valabilitate stabilită de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate până la data deschiderii ofertelor.

Dacă există incertitudini referitoare la situaţia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul să solicite informaţii direct de la autorităţile competente.

V.2) Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale (înregistrare)

ATENTIE:

În cazul ofertanţilor (persoane fizice sau juridice) de altă naţionalitate decât cea română, documentele vor fi transmise în limba în care au fost emise, însoţite de o traducere autorizata a acestora în limba română.

Toate documentele vor avea, pe lângă semnătură, menţionat în clar numele întreg al persoanei semnatare.

Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie să fie valabile la data deschiderii ofertelor.

A nu se folosi prescurtări.

Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus, emise de autorităţile competente, vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.

Documentele pentru care nu este prevăzută o perioadă de valabilitate stabilită de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate până la data deschiderii ofertelor.

Daca exista incertitudini referitoare la situaţia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informaţii direct de la autorităţile competente.

Nedepunerea documentelor de la capitolele V.1 şi V.2 duce la descalificarea ofertei.

Persoane fizice şi juridice române

Solicitat                      Nesolicitat      

Cerinţa minimă obligatorie de calificare constă în prezentarea documentelor prezentate mai jos

1.      Statut societate din care să reiasă obiectul de activitate / daca este cazul – copie certificata de ofertant, prin aplicarea stampilei, semnaturii si a mentiunii “Conform cu originalul”

2.       sau Autorizatia ca persoana fizica autorizata

din  care să rezulte :

a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activităţi ce fac obiectul achiziţiei publice ;

Unul dintre urmatoarele documente:

3.      Certificat fiscal eliberat de Administraţia financiară teritorială la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice – original sau certificate cu mentiunea “Conform cu originalul”

sau

4.      Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local in termen de valabilitate, sau certificate cu mentiunea “Conform cu originalul”

Din care să reiasă că nu înregistrează datorii la bugetul de stat sau bugetele locale

Angajament privind respectarea clauzelor contractuale

Solicitat ■             Nesolicitat □

1.Angajament privind respectarea clauzelor contractuale Ofertantul va completa o declaraţie privind respectarea clauzelor contractuale conform Formularul nr. 12

 

OBS

1)      Documentele de calificare vor fi analizate de comisia de evaluare numita de autoritatea contractantă. Orice ofertant care îndeplineşte în totalitate cerinţele minime corespunzătoare criteriilor de calificare va fi considerat calificat.

2)      Agenţia Judeteana pentru Ocuparea Forţei de Muncă Covasna îşi rezerva dreptul de a elimina ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale in temeiul art. 181 litera c1 din OUG 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare

3)      Fiecare pagină  a documentelor de calificare va fi numerotată şi ştampilată de către ofertanţi. În caz contrar, documentele nu pot fi luate în considerare deoarece nu sunt asumate de către ofertant prin semnare şi ştampilare de către reprezentantul legal.

 

VI. PREZENTAREA OFERTEI

VI.1)  Limba de redactare a ofertei

limba română

VI.2)  Perioada de valabilitate a ofertei

90 zile de la data deschiderii ofertei

VI.3) Garanţie de participare

Solicitat              Nesolicitat

VI.4) Modul de prezentare a propunerii tehnice

1. Elementele propunerii tehnice se vor prezenta detaliat şi complet în corelaţie cu  Caietul de sarcini

VI.5) Modul de prezentare a propunerii financiare

1.  Prezentarea propunerii financiare: Propunerea financiară va fi exprimată ferm în lei, conform Formularului nr. 5.

2. Formularul nr. 5

3.   Data pentru care se determină echivalenţa leu/EURO:

cursul valabil in data de  01.04.2011 (prezentat pe www.bnr.ro in precedenta zi lucratoare)

VI.6) Modul de prezentare a ofertei

 

1.  Adresa la care se depune oferta:

Destinatar: AGENŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ Harghita

Adresa: B-dul Frăției  nr.2, Miercurea Ciuc

Telefon : 0266313423

Fax:    0266313423

2. Data limită pentru depunerea ofertei:

            Data 11.05.2011, ora 15,00 

3.  Numărul de exemplare: 1 (un) exemplar original pentru documentele de calificare, propunerea tehnică şi propunerea financiară şi 1 (un) exemplar copie pentru documentele de calificare, propunerea tehnică şi propunerea financiară, scrisoare de inaintare si adresa

4.  Modul de prezentare a documentelor care însoţesc oferta:

Oferta se va depune la Destinatar: AGENŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ HARGHITA la Adresa: B-dul Frăției nr.2, Miercurea Ciuc

în plic sigilat şi ştampilat, pe care se va menţiona:

„OFERTĂ pentru achiziţia publică de

publicitate creare de spoturi video cpv – 79341000 – 6 , servicii de campanii de publicitate difuzare spoturi video , AUDIO ȘI PRESA SCRISĂ cpv – 79341400- 0 PENTRU PROIECTUL “Prelucrare informatică a subvenţiilor angajatorilor (PISA)”, cu numărul de identificare POSDRU/42/4.1/G/19332”

a)   „A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA 12.05.2011 , ora 0900”.          

Plicul va conţine în interior câte un plic sigilat şi ştampilat cu:

-          plicul nr. 1: documente de calificare - original

-          plicul nr. 2 : propunere tehnică - original

-          plicul nr. 3: propunerea financiară – original

-          plicul nr. 4: copiile documentelor incluse in Plicurile 1, 2 si 3.

Continutul plicului nr.1:

-          plicul nr. 1: documente de calificare

va conţine următoarele documente:

1.Declaraţie privind calitatea de participant la procedură (formular 10);

2.Declaratie privind eligibilitatea (formular 2);

3.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 3);

4.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administraţia Finanţelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat, in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate

5.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local, in original sau copie legalizata,  in termen de valabilitate

6.Fisa de informatii generale (formular 4)

7.Documente de atestare a calităţii de participant la procedura de achiziţie (statut, autorizare....)

8.Recomandari, daca este cazul.

9.Angajament privind respectarea clauzelor contractuale (formular 12)

10.        Declarație conform articolului 69 din OUG 34/2006

-          plicul nr.2 : propunerea tehnică

1. Oferta tehnică

-          plicul nr. 3: propunerea financiară (formular 5)

1. Ofertă financiară separat pe loturi

-          plicul nr.4 : copiile documentelor in cluse in Plicurile 1, 2 si 3.

Plicurile interioare trebuie să fie marcate cu denumirea şi adresa ofertantului, pentru a permite returnarea ofertei fără a fi deschisă, în cazul în care oferta respectivă este declarată întârziată.                                      

Documentele trebuie să fie tipărite sau scrise cu cerneală şi vor fi semnate pe fiecare pagină de reprezentantul/ reprezentanţii autorizat/autorizaţi să angajeze ofertantul prin contract. În cazul documentelor emise de instituţii/organisme oficiale abilitate în acest sens documentele respective trebuie să fie semnate şi parafate conform prevederilor legale.

Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi de a semna fiecare pagină a ofertei, precum şi de a anexa un opis al documentelor prezentate

In exteriorul plicului sigilat si stampilat se vor prezenta şi următoarele documente:

a) Scrisoarea de înaintare

 Ofertantul trebuie să prezinte scrisoarea de înaintare în  conformitate cu modelul  prevăzut  în formularul 1

b) Împuternicirea scrisă din partea ofertantului, pentru persoanele desemnate să participe la activitatea de deschidere a ofertelor.

Nu se acceptă oferte alternative. Ofertantul va depune doar oferta de bază.

Neprezentarea propunerii tehnice şi/sau financiare are ca efect descalificarea ofertantului.

VI.7) Data limită de depunere a ofertelor

11.05.2011, ora 1500

VI.8) Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei

1.    Ofertantul are dreptul de a-şi retrage oferta, prin solicitare scrisă adresată autorităţii contractante până la data şi ora deschiderii ofertelor.

2.    Ofertantul poate modifica conţinutul ofertei, până la data şi ora stabilită pentru depunerea ofertelor, adresând pentru aceasta autorităţii contractante o cerere de retragere a ofertei în vederea modificării. Autoritatea contractantă nu este răspunzătoare în legătură cu posibilitatea ofertantului de a depune noua ofertă, modificată, până la data şi ora limită, stabilită în documentaţia de atribuire.

3.    Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majoră, cad în sarcina operatorului economic.

4.    Oferta depusă la o altă adresă a autorităţii contractante decât cea stabilită sau după expirarea datei limită pentru depunere este considerată întârziată şi se returnează nedeschisă.

VI.9) Deschiderea ofertelor

1.  Ora, data şi locul deschiderii ofertelor:

Locul deschiderii ofertelor: Agenţia Judeteana pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita

        Data: 12.05.2011, ora 0900

2.  Condiţii pentru participanţii la şedinţa de deschidere:

         Reprezentanţii împuterniciţi ai ofertanţilor.

 

VII. CRITERII DE ATRIBUIRE

VII.1) Preţul cel mai scăzut                                                                     x


VII.2) Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic         

 

VIII. Atribuirea contractului

VIII.1 Ajustarea  preţului contractului               

          DA         NU     

Nu se acceptă ajustarea preţului contractului

VIII.2. Garanţia de bună execuţie a contractului         

DA         NU          

 

IX.  COMUNICĂRI ÎN CADRUL DERULĂRII PROCEDURII DE ATRIBUIRE.

 

Pe parcursul derulării procedurii în conformitate cu prevederile art. 60 şi art. 61 din OUG 34/2006 modalităţile de comunicare a documentelor pot fi:

1. prin poştă

2. prin fax

3. prin mijoace electronice

4. prin orice combinare a celor prevăzute la punctele 1-3

In cazul în care documentele se transmit prin mijloace electronice, acestora le sunt aplicabile prevederile legale referitoare la semnatura electronica. În consecinţă nu vor fi luate în calcul mail-urile care nu respectă această cerinţă

In cazul transmiterii prin mijoace electonice operatorii economici îşi asumă riscul nerecepţionării în termen util a datelor având în vedere problemele tehnice care pot apare în funcţionarea tehnicii electronice de calcul.

Nu se acceptă documente nesemnate şi neştampliate.

 

X. COMUNICAREA PRIVIND REZULTATUL APLICĂRII  PROCEDURII

 

          Se va comunica rezultatul aplicării procedurii, tuturor ofertanţilor, in cel mult 3 zile lucrătoare de la data la care comisia de evaluare a stabilit oferta câştigătoare.

             Dacă nu se realizează trimiterea comunicării şi prin fax sau mijloace electronice, atunci perioada de aşteptare înaintea semnării contractului se majorează cu 5 zile.

              Perioada de aşteptare poate fi utilizată de persoanele care se simt lezate de un act al autorităţii contractante în legătură cu procedura de achiziţie publică, pentru a-l contesta, în termen de cel mult 5 zile  de la data luării la cunoştinţă a actului pe care îl consideră nelegal.

              Autoritatea contractantă are obligaţia de a informa ofertantul/ ofertanţii câştigător/ câştigători cu privire la acceptarea ofertei/ ofertelor prezentate.

Autoritatea contractantă are obligaţia de a informa ofertanţii care au fost respinşi sau  a căror ofertă nu a fost declarată câştigătoare asupra motivelor care au stat la baza deciziei respective, după cum urmează:

Autoritatea contractantă este îndreptăţită să nu comunice anumite informaţii, dar numai în situaţia în care divulgarea acestora:

1.      ar conduce la neaplicarea unei prevederi legale,

2.      ar constitui un obstacol în aplicarea unei prevederi legale,

3.      ar fi contrară interesului public,

4.      ar prejudicia interesele comerciale legitime ale operatorilor economici, publici sau privaţi,

5.      ar prejudicia concurenţa loială dintre aceştia