Nr.87/06.05.2011
APROBAT,
DIRECTOR
EXECUTIV,
PĂNESCU TIBERIU
Beneficiar: |
Agenţia
Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Covasna |
|
Partener/Autoritate
contractantă: |
Agenţia
Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita |
|
Titlul
proiectului POSDRU: |
PRELUCRAREA
INFORMATIcă A SUBVENŢIILOR ANGAJATORIlor (PISA) |
|
ID
proiect POSDRU: |
POSDRU/42/4.1/G/19332 |
|
Linia
de finanţare: |
Axa
prioritară 4 ; Domeniul major de
intervenţie 4.2 |
|
Denumirea
contractului de achiziţie: |
Servicii |
|
Obiectul
contractului de achiziţie: |
Lot 1 :Serviciul de
publicitate creare de spoturi video Lot 2 :Servicii de
campanii de publicitate – difuzare spoturi video , audio și presă
scrisă |
|
Cod
CPV: |
Lot 1 : CPV 79341000 – 6 Lot 2 : CPV 79341400 – 0 |
|
1. INTRODUCERE
Sunt
prezentate indicaţii privind regulile de bază care trebuie respectate
astfel încât potenţialii ofertanţi să elaboreze propunerea
tehnică corespunzător cu necesităţile autorităţii
contractante.
2. SCURTĂ
DESCRIERE
Serviciile solicitate în caietul
de sarcini sunt destinate pentru desfăşurarea în bune condiţii a
activităţii B4, în cadrul proiectului PRELUCRAREA INFORMATIcă A SUBVENŢIILOR
ANGAJATORIlor (PISA); CONTRACT ID POSDRU/42/4.1/G/19332
3. OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul contractului este
achiziţia de :
Lot 1 :Serviciul de
publicitate creare de spoturi video
Lot 2 :Servicii de campanii de
publicitate – difuzare spoturi video , audio și presă scrisă conform cu Caietul de Sarcini si va consta in realizarea pentru
un număr minim de 12 instruiri și o conferință finală :
-
publicitatea
se va realiza în presa cu acoperire județeană în două limbi română respectiv
maghiară , a câte două
apariții/limbă înainte de de
fiecare instruire sau conferință organizată .
- publicarea de spoturi video se va realiza la posturi locale de trei ori pe zii , timp de 2 zile înainte de fiecare instruire sau
conferință organizată .
- publicarea de spoturi audio se va realiza la posturi locale de trei ori pe zii , timp de 2 zile înainte de fiecare instruire sau
conferință organizată .
4. caiet de
sarcini
Scopul achiziţiei de:
Lot 1 :Serviciul de
publicitate creare de spoturi video
Lot 2 :Servicii de campanii de publicitate –
difuzare spoturi video , audio și presă scrisă pentru
proiectul PRELUCRAREA INFORMATIcă A SUBVENŢIILOR
ANGAJATORIlor (PISA); CONTRACT ID POSDRU/42/4.1/G/19332
Acest
serviciu este prevazut a fi achizitionat in cadrul Programului anual de
achizitii al proiectului PRELUCRAREA INFORMATICA A SUBVENŢIILOR
ANGAJATORIlor (PISA), ID: POSDRU /42/4.1/G/19332 la pozitia 6 , iar sursa de
finantare a achizitiei este bugetul asigurarilor pentru somaj, la Cap.8004,
titlul 56.02 Program FSE.
4.1.Oferta
tehnică
specificatii
tehnice minime obligatorii:
În
cadrul Ofertei tehnice, prestatorul va detalia modul de oferire a urmatoarelor
servicii, descrierea urmând să conţină minimal modul în care
furnizorul propune realizarea următoarelor aspecte:
-
Oferirea de
Lot 1 :Serviciul de publicitate
creare de spoturi video
-
publicitatea
se va realiza în presa cu acoperire județeană în două limbi română respectiv
maghiară , a câte două
apariții/limbă înainte de de
fiecare instruire sau conferință organizată .
- publicarea de spoturi video se va realiza la posturi locale de trei ori pe zii , timp de 2 zile înainte de fiecare instruire sau
conferință organizată .
- publicarea de spoturi audio se va realiza la posturi locale de trei ori pe zii , timp de 2 zile înainte de fiecare instruire sau
conferință organizată .
- pentru Lot 2 ziarele trebuie să fie cu
acoperire județeană ( română și maghiară ) , posturile
de radio locale cu (acoperire la nivel
microregional ) , posturile de televiziune cu acoperire locală la
Miercurea Ciuc , Odorheiu Secuiesc și Gheorgheni .
- se urmărește informarea
a cât mai mulți angajatori cu privire la instruirile și
conferințele organizate, urmârindu-se asigurarea prezenței a 250 de
angajatori din care minim 100 să fi luat la cunoștință cu
privire la data , locul și ora evenimentului din mass-media.
4.2.
OFERTA FINANCIARA
·
Oferta
financiara va cuprinde suma totală pentru serviciile prestate, in
conformitate cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini
·
va fi
elaborată in lei, fara TVA ( cu maxim 2 zecimale ) sau dupa caz in euro,
fara a depăşi valoarea estimată, de 50000 lei fara TVA.
Lot 1 :Serviciul de publicitate
creare de spoturi video 16300 + TVA
·
Lot 2 :Servicii de campanii de publicitate – difuzare spoturi video ,
audio și presă scrisă
33700+TVA
·
se va
completa separat formularul 5 pe cele două loturi .
·
se solicită
descrierea si detalierea serviciilor si a termenelor de livrare.
·
durata
prestarii serviciilor - de la data
semnarii contractului de achizitie pana la data de 30.06.2011.
·
procedura
se finalizeaza prin contract de prestari servicii.
·
Plata se
face pe baza de factura, în urma aprobării Raportului tehnic al
serviciului.
·
Facturile
vor fi emise de catre prestator catre achizitor
·
Plata se
efectuează în termen de maxim 30 de zile după înregistrarea la
beneficiar a facturii emise de
prestatorul de servicii.
4.3.
durata de valabilitate a ofertei
Minim 60
de zile de la data deschiderii ofertei.
Expert,
Kesz Robert