Nr.87/06.05.2011                                

                                                                        APROBAT,           

                                                                                      DIRECTOR EXECUTIV,

         

                                                                                           PĂNESCU TIBERIU           

CAIETUL DE SARCINI

 

Beneficiar:

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Covasna

Partener/Autoritate contractantă:

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita

Titlul proiectului POSDRU:

PRELUCRAREA INFORMATIcă A SUBVENŢIILOR ANGAJATORIlor (PISA)

ID proiect POSDRU:

POSDRU/42/4.1/G/19332

Linia de finanţare:

Axa prioritară 4 ;  Domeniul major de intervenţie 4.2

Denumirea contractului de achiziţie:

Servicii

Obiectul contractului de achiziţie:

Lot 1 :Serviciul de publicitate creare de spoturi video

Lot 2 :Servicii de campanii de publicitate – difuzare spoturi video , audio și presă scrisă

Cod CPV:

Lot 1 : CPV 79341000 – 6

Lot 2 : CPV 79341400 – 0

 

1. INTRODUCERE

 

Sunt prezentate indicaţii privind regulile de bază care trebuie respectate astfel încât potenţialii ofertanţi să elaboreze propunerea tehnică corespunzător cu necesităţile autorităţii contractante.

 

2. SCURTĂ DESCRIERE

Serviciile solicitate în caietul de sarcini sunt destinate pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţii B4, în cadrul proiectului PRELUCRAREA INFORMATIcă A SUBVENŢIILOR ANGAJATORIlor (PISA); CONTRACT ID POSDRU/42/4.1/G/19332

 

3. OBIECTUL CONTRACTULUI

        Obiectul contractului este achiziţia de :

           Lot 1 :Serviciul de publicitate creare de spoturi video

         Lot 2 :Servicii de campanii de publicitate – difuzare spoturi video , audio și presă scrisă conform cu Caietul de Sarcini si va consta in realizarea pentru un număr minim de 12 instruiri și o conferință finală :

 

 

-          publicitatea se va realiza în presa cu acoperire județeană  în două limbi română respectiv maghiară  , a câte două apariții/limbă  înainte de de fiecare instruire sau conferință organizată .

-   publicarea de spoturi video  se va realiza la posturi locale de trei  ori pe zii , timp de      2 zile înainte de fiecare instruire sau conferință organizată .

-   publicarea de spoturi audio  se va realiza la posturi locale de trei  ori pe zii , timp de      2 zile înainte de fiecare instruire sau conferință organizată .

 

4. caiet de sarcini

Scopul achiziţiei de:

                   Lot 1 :Serviciul de publicitate creare de spoturi video

         Lot 2 :Servicii de campanii de publicitate – difuzare spoturi video , audio și presă  scrisă pentru proiectul PRELUCRAREA INFORMATIcă A SUBVENŢIILOR ANGAJATORIlor (PISA); CONTRACT ID POSDRU/42/4.1/G/19332

Acest serviciu este prevazut a fi achizitionat in cadrul Programului anual de achizitii al proiectului PRELUCRAREA INFORMATICA A SUBVENŢIILOR ANGAJATORIlor (PISA), ID: POSDRU /42/4.1/G/19332 la pozitia 6 , iar sursa de finantare a achizitiei este bugetul asigurarilor pentru somaj, la Cap.8004, titlul 56.02 Program FSE.

4.1.Oferta tehnică

specificatii tehnice  minime obligatorii:

În cadrul Ofertei tehnice, prestatorul va detalia modul de oferire a urmatoarelor servicii, descrierea urmând să conţină minimal modul în care furnizorul propune realizarea următoarelor aspecte:

-          Oferirea de

Lot 1 :Serviciul de publicitate creare de spoturi video

Lot 2 :Servicii de campanii de publicitate – difuzare spoturi video , audio și presă scrisă

-          publicitatea se va realiza în presa cu acoperire județeană  în două limbi română respectiv maghiară  , a câte două apariții/limbă  înainte de de fiecare instruire sau conferință organizată .

-   publicarea de spoturi video  se va realiza la posturi locale de trei  ori pe zii , timp de      2 zile înainte de fiecare instruire sau conferință organizată .

-   publicarea de spoturi audio  se va realiza la posturi locale de trei  ori pe zii , timp de      2 zile înainte de fiecare instruire sau conferință organizată .

-   pentru Lot 2 ziarele trebuie să fie cu acoperire județeană ( română și maghiară ) , posturile de radio locale cu  (acoperire la nivel microregional ) , posturile de televiziune cu acoperire locală la Miercurea Ciuc , Odorheiu Secuiesc și Gheorgheni .

-  se urmărește informarea a cât mai mulți angajatori cu privire la instruirile și conferințele organizate, urmârindu-se asigurarea prezenței a 250 de angajatori din care minim 100 să fi luat la cunoștință cu privire la data , locul și ora evenimentului din mass-media.

 

 

 

4.2. OFERTA FINANCIARA

·         Oferta financiara va cuprinde suma totală pentru serviciile prestate, in conformitate cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini

·         va fi elaborată in lei, fara TVA ( cu maxim 2 zecimale ) sau dupa caz in euro, fara a depăşi valoarea estimată, de 50000 lei fara TVA.

 

          Lot 1 :Serviciul de publicitate creare de spoturi video 16300 + TVA

·                     Lot 2 :Servicii de campanii de publicitate – difuzare spoturi video , audio și presă scrisă 33700+TVA

·         se va completa separat formularul 5 pe cele două loturi .

·         se solicită descrierea si detalierea serviciilor si a termenelor de livrare.

·         durata prestarii serviciilor -  de la data semnarii contractului de achizitie pana la data de 30.06.2011.

·         procedura se finalizeaza prin contract de prestari servicii.

·         Plata se face pe baza de factura, în urma aprobării Raportului tehnic al serviciului.

·         Facturile vor fi emise de catre prestator catre achizitor

·         Plata se efectuează în termen de maxim 30 de zile după înregistrarea la beneficiar a  facturii emise de prestatorul de servicii.

4.3. durata de valabilitate a ofertei

Minim 60 de zile de la data deschiderii ofertei.

 

 

Expert,

 

Kesz Robert