Nr.16/28.03.2011                                

                                                                        APROBAT,           

                                                                                      DIRECTOR EXECUTIV,

         

                                                                                           PĂNESCU TIBERIU           

CAIETUL DE SARCINI

 

Beneficiar:

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Covasna

Partener/Autoritate contractantă:

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita

Titlul proiectului POSDRU:

PRELUCRAREA INFORMATIcă A SUBVENŢIILOR ANGAJATORIlor (PISA)

ID proiect POSDRU:

POSDRU/42/4.1/G/19332

Linia de finanţare:

Axa prioritară 4 ;  Domeniul major de intervenţie 4.2

Denumirea contractului de achiziţie:

Servicii

Obiectul contractului de achiziţie:

Servicii de mobilizare/lobby  pentru agenţii economici

Cod CPV:

cod CPV 98300000-6

 

1. INTRODUCERE

 

Sunt prezentate indicaţii privind regulile de bază care trebuie respectate astfel încât potenţialii ofertanţi să elaboreze propunerea tehnică corespunzător cu necesităţile autorităţii contractante.

 

2. SCURTĂ DESCRIERE

Serviciile solicitate în caietul de sarcini sunt destinate pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţii A1, în cadrul proiectului PRELUCRAREA INFORMATIcă A SUBVENŢIILOR ANGAJATORIlor (PISA); CONTRACT ID POSDRU/42/4.1/G/19332

 

3. OBIECTUL CONTRACTULUI

        Obiectul contractului este achiziţia de – Servicii de mobilizare/lobby  pentru agenţii economici – cod CPV 98300000-6  conform cu Caietul de Sarcini si va consta in realizarea pentru un număr minim de 500 de agenţi economici beneficiari sau potenţiali beneficiari de:

-          contactare directă, vizitare, informare şi mobilizare a agenţilor economici beneficiari/sau posibili beneficiari de subvenţii pentru a participa la activităţile PISA:

-          proiectarea şi aplicarea pentru angajatori a unui chestionar de analiză a nevoilor

-          relaţia cu angajatorii se va realiza prin contact direct, în teren, dar şi prin alte mijloace de comunicare

-          se va realiza o analiză a nevoilor identificate ca urmare a aplicării chestionarelor prin încărcarea şi prelucrarea unei baze de date

 

 

-          informarea angajatorilor, beneficiari/sau posibili beneficiari de subvenţii asupra proiectului PISA, finanţarea nerambursabilă obţinută, obiectivele şi rezultatele proiectului

-          invitarea reprezentanţilor agenţilor eonomici la activităţile B4 – instruirile beneficiarilor sau D1 – activităţile de diseminare / judeţ,

-          se va face lobby/mobilizarea acestora pentru participarea acestora la activităţile de informare şi instruire ale proiectului  şi pentru utilizarea ulterioară a PISA.

 

4. caiet de sarcini

Scopul achiziţiei de: Servicii de mobilizare/lobby  pentru agenţii economici – cod CPV 98300000-6  pentru proiectul PRELUCRAREA INFORMATIcă A SUBVENŢIILOR ANGAJATORIlor (PISA); CONTRACT ID POSDRU/42/4.1/G/19332

Acest serviciu este prevazut a fi achizitionat in cadrul Programului anual de achizitii al proiectului PRELUCRAREA INFORMATICA A SUBVENŢIILOR ANGAJATORIlor (PISA), ID: POSDRU /42/4.1/G/19332 la pozitia 5 , iar sursa de finantare a achizitiei este bugetul asigurarilor pentru somaj, la Cap.8004, titlul 56.02 Program FSE.

În proiect au fost propuse 2 activităţi principale pentru realizarea carora este necesara achizitionarea serviciului de mobilizare/lobby  pentru agenţii economici – cod CPV 98300000-6, printre care:

-          Activitatea A.1 Analiza de nevoi, iar in cadrul acesteia, una dintre directiile de actiune este mobilizarea/lobby-ul  pentru agenţii economici

o        se va derula în lunile mai.2011- iunie 2011– lunile a 23 şi a 24-a a proiectului, conform graficului de activităţi aprobat prin Actul aditional nr.5 la Contractul de finantare ID POSDRU /42/4.1/G/19332. 

-          Si în cadrul Activităţilor B3, B4  şi D1 care se vor derula ulterior, conform graficului de derulare a activitatilor pana la finele lunii iunie 2011

 

4.1.Oferta tehnică

specificatii tehnice  minime obligatorii:

În cadrul Ofertei tehnice, prestatorul va detalia modul de oferire a urmatoarelor servicii, descrierea urmând să conţină minimal modul în care furnizorul propune realizarea următoarelor aspecte:

-          Oferirea de Servicii de mobilizare/lobby  pentru agenţii economici – cod CPV 98300000-6

1.      proiectarea a două instrumente de lucru, cu acordul achizitorului şi multiplicarea ulterioară a acestora

o        un chestionar pentru analiza nevoilor angajatorilor,

o        un material de prezentare a proiectului, finanţării nerambursabile obţinute,  obiectivelor şi rezultatelor proiectului PISA

2.      proiectarea unui sistem propriu de indicatori de performanţă a serviciilor oferite şi prezentarea acestuia. În cadrul acestuia pot fi cuprinse itemuri ca:

o        număr de agenţi economici contactaţi

o        număr de agenţi economici chestionaţi / informaţi / invitaţi

o        număr de agenţi economici care au beneficiat de subvenţii,  ....

o        număr de agenţi economici care sunt interesaţi de obţinerea unei subvenţii

o        bază de date creată, număr de înregistrări, ....

o        grad de satisfacţie al angajatorilor faţă de informaţiile prezentate .....

3.      contactarea directă, vizitarea, chestionarea, informarea şi mobilizarea a minim 500 de agenţi economici beneficiari/sau posibili beneficiari de subvenţii pentru a participa la activităţile PISA:

4.      propunerea unei metodologii şi a unui grafic de prestare a serviciilor, în relaţia cu angajatorii

5.      realizarea serviciilor prin contact direct, în teren, dar şi prin alte mijloace de comunicare

6.      proiectarea, încărcarea şi prelucrarea unei baze de date cu chestionarele aplicate

7.      realizarea unei analize a nevoilor identificate ca urmare a aplicării chestionarelor prin prelucrarea bazei de date

8.      invitarea, lobby-ul, mobilizarea reprezentanţilor agenţilor economici pentru participarea acestora la activitatea B4 a proiectului– instruirile beneficiarilor sau la activitatea D1 – activităţile de diseminare / judeţ, şi pentru utilizarea ulterioară a PISA

9.      activităţi de stocare şi arhivare a documentelor suport ale serviciilor,

10.  materiale livrabile create/completate în cadrul serviciului şi furnizate la finalizarea contractului achizitorului

11.  raportarea tehnică a rezultatelor serviciului şi a indicatorilor de performanţă propuşi.

4.2. OFERTA FINANCIARA

·         Oferta financiara va cuprinde suma totală pentru serviciile prestate, in conformitate cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini

·         va fi elaborată in lei, fara TVA ( cu maxim 2 zecimale ) sau dupa caz in euro, fara a depăşi valoarea estimată, de 15450 lei fara TVA.

·         se va completa formularul 5.

·         se solicită descrierea si detalierea serviciilor si a termenelor de livrare.

·         durata prestarii serviciilor -  de la data semnarii contractului de achizitie pana la data de 30.06.2011.

·         procedura se finalizeaza prin contract de prestari servicii.

·         Plata se face pe baza de factura, în urma aprobării Raportului tehnic al serviciului.

·         Facturile vor fi emise de catre prestator catre achizitor

·         Plata se efectuează în termen de maxim 30 de zile după înregistrarea la beneficiar a  facturii emise de prestatorul de servicii.

4.3. durata de valabilitate a ofertei

Minim 60 de zile de la data deschiderii ofertei.

 

Expert,

 

Kesz Robert