03

 

05

 

07

 

09

 

 

05

 

    UNIUNEA EUROPEANĂ

GUVERNUL ROMÂNIEI

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI

ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
AMPOSDRU

Fondul Social European
POS DRU 2007-2013

Instrumente Structurale
2007-2013

 

GUVERNUL ROMÂNIEI

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI

ŞI PROTECŢIEI SOCIALE OIRPOSDRU SV OLTENIA

AGENŢIA JUDEŢEANĂ

 PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ OLT

 

Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial

Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Investeste in Oameni!

Axa prioritara : 5 „Promovarea masurilor active de Ocupare”

Domeniul major de interventie : 5.1„Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare”

Titlul proiectului : ,,CAI DE FORMARE SI OCUPARE IN SECTORUL TURISMULUI ALTERNATIV - ALTER TOUR,,

Numărul de identificare al contractului: POSDRU/82/5.1/S/55302

Operator de date cu caracter personal nr.585

 

 

Nr.3496/.28.11.2012                                                                         APROBAT,

                                                                                    DIRECTOR EXECUTIV

                                                                                      PANESCU TIBERIU

 

 

 

                                   

 

CAIET DE SARCINI

 

Beneficiar:

Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Olt

Partener/Autoritate contractanta:

Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita

Titlul Proiectului PUSDRU:

CĂI DE FORMARE ŞI OCUPARE ÎN SECTORUL TURISMULUI ALTERNATIV – ALTER TOUR

ID proiect POSDRU:

POSDRU/82/5.1/S/55302

Linia de finantare:

Axa prioritara 5, Domeniul major de interventie 5.1

Denumirea contractului de achizitie:

Servicii

Obiectul contractului de achizitie:

   Serviciul de analize medicale:

-       Examen clinic general

-       R.B.W

-       R.P.A.

-       Coproparazitologic

-       Coprobacteorologic

-       Examen dermatologic

-       Examen farigian

-       Examen medicina muncii

 Pentru 67 de somerii inclusi  in grupul tinta a proiectului Alter Tour care s-au inscris pentru programe de formare profesionale, pentru meserile lucrator hotelier, lucrator in agrotrism si administrator de pensiune.

 

Cod CPV:

Cod CPV 85148000-8

 

 

 

1.    AUTORITATEA CONTRACTANTĂ. Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita, cod fiscal 11344042, adresa, Miercurea-Ciuc, B-dul Frăţiei nr.2, telefon 0266 – 313423, fax: 0266 – 371394, e-mail: harghita@ajofm.anofm.ro , cont bancar nr. RO70TREZ35129800456XXXXX, deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc

2.    SURSA DE FINANTARE. Bugetul asigurarilor pentru somaj, capitolul 800456.

 

 

3     BENEFICIARII SERVICIILOR

            Beneficiari ai serviciilor medicale sunt someri înregistraţi în evidenţa Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita şi incluşi în grupul ţintă a proiectului ALTER TOUR care au nevoie de aviz medical la inscrierea intr-un  program de formare profesionala in domeniul turismului.

 

4     MODALITATEA DE SELECTARE A FURNIZORULUI

         Licitatia se va desfasura in baza OUG 34/ 2006 privind achizitiile publice aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, procedura de atribuire a contractului fiind achizitie directa off-line, criteriul care sta la baza stabilirii  ofertantului castigator estepretul cel mai scazut”.

           

5.         DESCRIEREA PROGRAMULUI

           Serviciile de formare profesionala fac parte din pachetul de masuri active destinate ocuparii, dupa absolvire, a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca.

           Implementarea acestui tip de masura activa este realizata de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) prin intermediul agentiilor judetene.

        In vederea includerii intr-un program de formare profesionala este necesar avizul medical al medicului de medicina muncii, care se obtine in urma efectuarii unor investigatii medicale, specifice fiecarei meserii.

   

 

6.     OBIECTIVE GENERALE  URMARITE

- examinarea din punct de vedere medical a persoanelor din cadrul proiectului CĂI DE FORMARE ŞI OCUPARE ÎN SECTORUL TURISMULUI ALTERNATIV – ALTER TOUR, ID Proiect 55302, astfel incat sa permita formularea unei concluzii finale de apt/inapt pentru practicarea unei anumite meserii din domeniul turismului

- in cazul persoanelor cu capacitate de munca diminuata sau cu handicap, se va cere in prealabil avizul medicului specialist.

 

7.    OBIECTIVE SPECIFICE

- in cazul in care in urma investigatiilor medicale se depisteaza anumite boli, acest aspect va fi adus la cunostinta persoanei in cauza.

 

8.    ORGANIZAŢII ELIGIBILE. Asociaţii, Fundaţii organizate potrivit OUG 26/2000 privind organizarea asociaţiilor şi fundaţiilor, sau societăţi comerciale înfiinţate potrivit Legii 31/1991 republicată şi modificată care au ca obiect de activitate , cod CAEN 8690 – Alte activitati referitoare la sanatatea umana . Pentru a-şi dovedi eligibilitatea organizaţiile trebuie să prezinte  documentele prevazute in fisa  de date a achizitiilor.

 

         9. OFERTA TEHNICA  a  Serviciilor medicale  va cuprinde:

 

Serviciul de analize medicale se va acorda unui numar de maxim 67 de someri si va consta in seturi de analize in functie de ocupatia/meseria in care se organizeaza cursul de formare.

 

Nr. crt.

Denumirea cursului

Localitatea

1

Administrator de pensiune si lucrator hotelier

Miercurea Ciuc

2

Lucrator in agroturism

Odorheiu Secuiesc

 

CONŢINUTUL OFERTEI

-       Documentele doveditoare ale eligibilităţii:

a) autorizatia pentru desfasurarea de activitati independente sau
b) certificat de inregistrare emis de registrul Comertului sau
c)       certificat de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor.

d) actul constitutiv din care sa rezulte ca obiectul de activitate cuprinde cod CAEN 8690 – Alte activitati referitoare la sanatatea umana  , in copie certificata de furnizor ;

e) Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat : se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice emisa de Administratia Finantelor Publice , in original sau in copie certificata de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.

f) Certificatul privind impozitele si taxele locale,in original sau in copie certificata de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor,eliberat de Directia de impozite si taxe locale.;

Vor fi descalificati ofertantii care au datorii la stat.

 

Activitatea trebuie sa acopere orasele Miercurea Ciuc , Odorheiu Secuiesc , atat in ceea ce priveste recoltarea probelor biologice cat si examenul de medicina a muncii.

g, Acord al medicului/medicilor de medicina muncii care vor realiza examenul specific de medicina muncii

 

Propunerea tehnică va fi semnată de persoane împuternicite ale ofertantului şi va avea un caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei

 

10. Propunerea financiară

  

        Costul unitar per client va fi calculat, separat pe fiecare meserie , iar apoi se va face bugetul total exprimat in lei

Propunerea financiară va fi semnată de persoane împuternicite ale ofertantului şi va avea un caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei.

Se va completa Formularul 1 .

Procedura se finalizeaza prin contract de prestari servicii.

 Costul unitar per client va fi exprimat in lei si echivalent euro. Data la care se va determina echivalenta lei/ euro este 01.12.2012, la cursul oficial al BNR.

 

 

11. MODALITATEA DE DECONTARE A SERVICIILOR:

Furnizorii care presteaza serviciile medicale sunt platiti la finalizarea actului medical, in functie de numarul persoanelor inscrise si al  investigatiilor medicale efectuate, inclusiv avizul medical final, pe baza de factura fiscala.

Plata se efectuează în termen de maxim 30 de zile după înregistrarea la beneficiar a  facturii emise de prestatorul de servicii.

 

12. Monitorizarea serviciilor: monitorizarea presupune verificarea directa, de catre reprezentantii AJOFM Harghita a modului in care sunt realizate  serviciile contractate.

 

13. INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI

IMPORTANT: Ofertantii trebuie sa examineze cu atentie si sa respecte toate instructiunile, conditiile, formularele si specificatiile incluse in Caietul  de sarcini. Prezentarea unei oferte care nu contine toate informatiile si documentatiile  cerute si care nu respecta procedura si termenul de predare va duce la respingerea acesteia.  

Ofertantii au obligatia de a numerota, semna si ştampila fiecare pagina a ofertei.

Documentele de calificare, oferta tehnica si cea financiara vor deveni anexe ale contractului dintre AJOFM Harghita si furnizorul de servicii medicale declarat castigator.

 

Oferta se va intocmi  in doua exemplare, introdusa in plicuri sigilate, pe care se mentioneaza „Original”, respectiv „Copie”. Pe fiecare dintre exemplare, trebuie sa fie scrisa denumirea si adresa ofertantului, pentru a permite returnarea ofertei, fara a fi deschisa, in cazul in care oferta respectiva este declarata intarziata. Fiecare plic va contine in interior:

Documente de calificare

Oferta tehnica

Oferta financiara

Pe plicurile de „Original”, respectiv „Copie”. se va scrie:

-          Numele si adresa destinatarului

-          Denumirea activitatii  pentru care se face oferta

-          Numele ofertantului

-          Pe plic se va face mentiunea: „ A nu  se deschide inainte de data licitatiei”.

                                                          ( Data 05.12.2012 Ora 14)

 

Ofertele se vor depune la secretariatul AJOFM Harghita , B-dul Fratiei nr. 2.

 

Pe langa documentele de calificare, propunere tehnica si cea financiara solicitate, se va prezenta o scrisoare de inaintare (Formular 3), care va fi înregistrată la secretariatul institutiei odata cu inregistrarea plicului care contine documentatia de licitatie, precum si o impurtenicire scrisa din partea ofertantului pentru persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor.

 

Lipsa oricarui document din cele mentionate mai sus duce la respingerea ofertei.

 

14.TERMEN DE INREGISTRARE A OFERTELOR la secretariatul AJOFM Harghita , Miercurea Ciuc , B-dul Fratiei , nr. 2 :    05.12.2012 ora 14

 

 

15.DESCHIDEREA OFERTELOR

Deschiderea ofertelor se va efectua în data de  05.12.2012 .ora 14.00 la sediul AJOFM Harghita din Miercurea-Ciuc . Evaluarea ofertelor prezentate se face de catre o comisie numita de AJOFM Harghita .

 

16.MODUL DE PUNCTARE

Pentru stabilirea câştigătorului se va utiliza criteriul pretului cel mai scazut.

 

 

 

 

17.TERMEN DE STABILIRE A CÂŞTIGĂTORULUI

            Câştigătorul va fi stabilit cel târziu până pe data de 05.12.2012., orele 16.00, oră până la care ofertanţii vor fi înştiinţaţi prin e-mail sau fax cu privire la rezultatul selecţiei

 

18.TERMEN DE CONTESTARE

            Potrivit legislatiei si fisei de date a achizitiei.

 

 

                                   

 

Intocmit,

 

                                                                        Kesz Robert

                                                                        Asistent manager