|
|
|
|
|
|
|
UNIUNEA
EUROPEANĂ |
GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE |
Fondul Social European |
Instrumente Structurale |
|
GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE OIRPOSDRU
SV OLTENIA |
AGENŢIA
JUDEŢEANĂ PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ
OLT |
Investeste in Oameni!
Axa prioritara : 5
„Promovarea masurilor active de Ocupare”
Domeniul major de
interventie : 5.1„Dezvoltarea si implementarea masurilor active de
ocupare”
Titlul
proiectului : ,,CAI DE FORMARE SI OCUPARE IN SECTORUL TURISMULUI
ALTERNATIV - ALTER TOUR,,
Numărul de identificare al contractului: POSDRU/82/5.1/S/55302
Operator de date cu
caracter personal nr.585
Nr.3496/.28.11.2012
APROBAT,
DIRECTOR EXECUTIV
PANESCU TIBERIU
CAIET
DE SARCINI
Beneficiar: |
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca
Olt |
Partener/Autoritate contractanta: |
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca
Harghita |
Titlul Proiectului PUSDRU: |
CĂI DE FORMARE ŞI OCUPARE ÎN SECTORUL
TURISMULUI ALTERNATIV – ALTER TOUR |
ID proiect POSDRU: |
POSDRU/82/5.1/S/55302 |
Linia de finantare: |
Axa prioritara 5, Domeniul major de interventie 5.1 |
Denumirea contractului de achizitie: |
Servicii |
Obiectul contractului de achizitie: |
Serviciul
de analize medicale: - Examen clinic general - R.B.W - R.P.A. - Coproparazitologic - Coprobacteorologic - Examen dermatologic - Examen farigian - Examen medicina muncii Pentru 67
de somerii inclusi in grupul tinta a
proiectului Alter Tour care s-au inscris pentru programe de formare
profesionale, pentru meserile lucrator hotelier, lucrator in agrotrism si
administrator de pensiune. |
Cod CPV: |
Cod CPV 85148000-8 |
1. AUTORITATEA CONTRACTANTĂ. Agenţia
Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita, cod
fiscal 11344042, adresa, Miercurea-Ciuc, B-dul Frăţiei nr.2, telefon 0266 –
313423, fax: 0266 – 371394, e-mail: harghita@ajofm.anofm.ro , cont bancar
nr. RO70TREZ35129800456XXXXX, deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc
2. SURSA DE FINANTARE. Bugetul asigurarilor
pentru somaj, capitolul 800456.
3 BENEFICIARII SERVICIILOR
Beneficiari ai serviciilor medicale
sunt someri înregistraţi în evidenţa
Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita
şi incluşi în grupul ţintă a proiectului ALTER TOUR care au nevoie de aviz medical la inscrierea intr-un program de formare profesionala in domeniul
turismului.
4 MODALITATEA DE SELECTARE A
FURNIZORULUI
Licitatia se va desfasura in baza OUG 34/ 2006 privind
achizitiile publice aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, procedura
de atribuire a contractului
fiind achizitie directa off-line, criteriul care sta la baza stabilirii ofertantului
castigator este “pretul
cel mai scazut”.
5. DESCRIEREA PROGRAMULUI
Serviciile de formare
profesionala fac parte din pachetul de masuri active destinate ocuparii, dupa
absolvire, a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca.
Implementarea acestui tip
de masura activa este realizata de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de
Munca (ANOFM) prin intermediul agentiilor judetene.
In
vederea includerii intr-un program de formare profesionala este necesar avizul
medical al medicului de medicina muncii, care se obtine in urma efectuarii unor
investigatii medicale, specifice fiecarei meserii.
6.
OBIECTIVE GENERALE URMARITE
- examinarea din
punct de vedere medical a persoanelor din cadrul proiectului CĂI DE FORMARE ŞI OCUPARE ÎN SECTORUL TURISMULUI ALTERNATIV –
ALTER TOUR, ID Proiect 55302, astfel incat sa permita formularea unei
concluzii finale de apt/inapt pentru practicarea unei anumite meserii din
domeniul turismului
- in cazul persoanelor
cu capacitate de munca diminuata
sau cu handicap, se va cere in prealabil avizul medicului specialist.
7.
OBIECTIVE SPECIFICE
- in cazul in care in urma investigatiilor medicale se depisteaza anumite boli, acest
aspect va fi adus la cunostinta persoanei in cauza.
8. ORGANIZAŢII ELIGIBILE.
Asociaţii, Fundaţii organizate potrivit OUG 26/2000 privind
organizarea asociaţiilor şi fundaţiilor, sau societăţi
comerciale înfiinţate potrivit Legii 31/1991 republicată şi
modificată care au ca obiect de
activitate , cod CAEN 8690 – Alte activitati referitoare la sanatatea umana . Pentru
a-şi dovedi eligibilitatea organizaţiile trebuie să
prezinte documentele prevazute in
fisa de date a achizitiilor.
9. OFERTA TEHNICA a Serviciilor medicale va cuprinde:
Serviciul de analize medicale se va acorda unui
numar de maxim 67 de someri si va consta in seturi de analize in functie de
ocupatia/meseria in care se organizeaza cursul de formare.
Nr. crt. |
Denumirea cursului |
Localitatea |
1 |
Administrator de
pensiune si lucrator hotelier |
Miercurea Ciuc |
2 |
Lucrator in agroturism |
Odorheiu Secuiesc |
CONŢINUTUL OFERTEI
-
Documentele doveditoare ale eligibilităţii:
a) autorizatia pentru desfasurarea de activitati independente sau
b) certificat de inregistrare
emis de registrul Comertului sau
c) certificat
de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor.
d) actul
constitutiv din care sa rezulte ca obiectul de activitate cuprinde cod CAEN 8690 – Alte
activitati referitoare la sanatatea umana , in copie certificata de furnizor ;
e) Se solicita confirmarea privind plata taxelor si
impozitelor la bugetul
general consolidat : se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice emisa de Administratia Finantelor Publice , in original sau
in copie certificata de
conform cu originalul de catre
furnizor,cu valabilitate la
data deschiderii ofertelor.
f) Certificatul privind impozitele si taxele locale,in
original sau in copie certificata de conform cu originalul
de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor,eliberat de Directia de
impozite si taxe locale.;
Vor fi descalificati ofertantii care au datorii la stat.
Activitatea trebuie sa acopere orasele
Miercurea Ciuc , Odorheiu Secuiesc , atat in ceea ce
priveste recoltarea probelor biologice cat si examenul de medicina a muncii.
g, Acord al medicului/medicilor de medicina muncii care vor realiza examenul
specific de medicina muncii
Propunerea tehnică va fi semnată
de persoane împuternicite
ale ofertantului şi va avea un caracter
ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată perioada
de valabilitate a ofertei
10. Propunerea financiară
Costul unitar per client va fi calculat, separat pe fiecare
meserie , iar apoi se va face bugetul total exprimat in lei
Propunerea financiară va fi semnată
de persoane împuternicite
ale ofertantului şi va avea un caracter
ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată perioada
de valabilitate a ofertei.
Se va completa Formularul 1 .
Procedura se finalizeaza
prin contract de prestari servicii.
Costul unitar per client
va fi exprimat
in lei si echivalent euro.
Data la care se va determina
echivalenta lei/ euro este 01.12.2012,
la cursul oficial al BNR.
11. MODALITATEA DE DECONTARE A SERVICIILOR:
Furnizorii care presteaza
serviciile medicale sunt platiti la finalizarea actului medical, in functie de numarul persoanelor inscrise si al investigatiilor medicale efectuate, inclusiv avizul medical final, pe baza de factura fiscala.
Plata se efectuează în termen de maxim 30 de
zile după înregistrarea la beneficiar a
facturii emise de prestatorul de servicii.
12. Monitorizarea serviciilor:
monitorizarea presupune verificarea
directa, de catre reprezentantii AJOFM Harghita a modului in care sunt realizate serviciile contractate.
13. INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI
IMPORTANT: Ofertantii trebuie sa examineze
cu atentie si sa respecte toate
instructiunile, conditiile,
formularele si specificatiile incluse in Caietul de sarcini. Prezentarea unei oferte care nu contine toate informatiile
si documentatiile cerute si care nu respecta procedura si termenul
de predare va duce la respingerea acesteia.
Ofertantii au obligatia
de a numerota, semna si ştampila fiecare pagina a ofertei.
Documentele de
calificare,
oferta tehnica si cea financiara vor deveni anexe ale contractului dintre AJOFM
Harghita si furnizorul de servicii medicale declarat castigator.
Oferta se va intocmi in doua
exemplare, introdusa in plicuri sigilate, pe care se mentioneaza „Original”,
respectiv „Copie”. Pe fiecare dintre exemplare, trebuie sa fie scrisa denumirea si adresa
ofertantului, pentru a permite returnarea ofertei, fara a fi deschisa, in cazul
in care oferta respectiva este declarata intarziata. Fiecare plic va contine in interior:
Documente de calificare
Oferta tehnica
Oferta financiara
Pe plicurile de „Original”, respectiv „Copie”. se va scrie:
-
Numele si adresa
destinatarului
-
Denumirea activitatii pentru care se face
oferta
-
Numele ofertantului
-
Pe plic se va face mentiunea: „ A nu se deschide inainte de data licitatiei”.
( Data 05.12.2012 Ora 14)
Ofertele se vor
depune la secretariatul
AJOFM Harghita , B-dul Fratiei nr. 2.
Pe langa
documentele de calificare, propunere tehnica si cea financiara
solicitate, se va prezenta o scrisoare
de inaintare (Formular 3),
care va fi înregistrată
la secretariatul institutiei
odata cu inregistrarea plicului care contine documentatia de licitatie, precum si o impurtenicire
scrisa din partea ofertantului pentru persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor.
Lipsa oricarui
document din cele mentionate
mai sus duce la respingerea ofertei.
14.TERMEN DE INREGISTRARE A OFERTELOR la
secretariatul AJOFM Harghita , Miercurea Ciuc , B-dul Fratiei , nr. 2 : 05.12.2012 ora 14
15.DESCHIDEREA OFERTELOR
Deschiderea ofertelor se va
efectua în data de 05.12.2012 .ora 14.00
la sediul AJOFM Harghita din Miercurea-Ciuc . Evaluarea ofertelor prezentate se
face de catre o comisie numita de AJOFM Harghita .
16.MODUL DE PUNCTARE
Pentru stabilirea
câştigătorului se va utiliza criteriul pretului cel mai scazut.
17.TERMEN DE STABILIRE A CÂŞTIGĂTORULUI
Câştigătorul
va fi stabilit cel târziu până pe data de 05.12.2012., orele 16.00, oră până la care
ofertanţii vor fi înştiinţaţi prin e-mail sau fax cu
privire la rezultatul selecţiei
18.TERMEN DE CONTESTARE
Potrivit
legislatiei si fisei de date a achizitiei.
Intocmit,
Kesz Robert
Asistent manager