Titlul proiectului

NOI OPORTUNITATI DE OCUPARE IN MEDIUL RURAL- TELEWORK

Codul programului / linia  buget

FSE /POSDRU/13/5.2/S/2    

Numar de identificare

FSE /POSDRU/13/5.2/S/2     din 25.09.2008

Beneficiar

Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca HR

Adresa

Miercurea-Ciuc, B-dul Fratiei nr.2

Telefon, email, web

0266/313423 ; harghita@ajofm.anofm.ro

 

                                      

Nr. 976/TLW/16.01.2010

Se aproba,

                                                                           Coordonatorul unitatii

 

 

CAIET DE SARCINI

 

Pentru achiziţionarea directă a pentru 36 panouri publicitare, 3000 afişe, 7000 pliante, 2 spot audio,1 spot video, 2000 film documentar, 2000 broşuri pentru proiectul finanţat de FSE « Noi oportunităţi de ocupare în mediul rural »-Telework

 

 

 

         INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANT

 

1.PERSOANA JURIDICA ACHIZITOARE

 

Persoana juridica achizitoare este Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita (AJOFM HR.) Miercurea Ciuc,B-dul Fratiei nr.2

.

2.ORGANIZATORUL ACHIZITIEI

 

Organizatorul achizitiei este AJOFM Harghita , cu sediul in Str.Fratiei nr.2,Miercurea Ciuc,tel .0266/313423;fax:0266/371394

 

3.FORMA DE ACHIZITIE ALEASA

 

Achizitie directă, conform prevederilor art.19, din OUG 34/2006 - oferta cu preţul cel mai scăzut, numai in condiţiile în care aceasta îndeplineşte şi criteriile de calificare stabilite de unitatea organizatoare.

4.SURSA DE FINANŢARE

 

Finantarea se va realiza din Fondul Structural European din bugetul proiectului „Noi oportunităţi de ocupare în mediul rural prin Telework”, linia de buget 3. Alte tipuri de costuri, subcapitol 3.5 Cheltuieli de informare şi publicitate şi TVA-ul din bugetul asigurărilor pentru şomaj capitolul 8004 titlul 20-Bunuri si servicii, art.30- Alte cheltuieli cu bunuri si servicii.

 

 

5. EVALUAREA OFERTEI

 

Fiecare ofertant va depune o singură ofertă

Criteriul de desemnare a ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut  numai in conditiile in care acesta indeplineste si criteriile din caietul de sarcini, stabilite de autoritatea organizatoare.

Hotararea de adjudecare a ofertei va fi transmisa tuturor ofertantilor in cel mult 2 zile de la data stabilirii ofertei castigatoare.

 

 

6. SCOPUL:

 

Achizitie directa:

36 panouri publicitare, 3000 afişe, 7000 pliante, 2 spot audio,1 spot video, 2000 film documentar, 2000 broşuri pentru buna desfasurare a  proiectului finantat de către FSE ,,NOI OPORTUNITATI DE OCUPARE IN MEDIUL RURAL’’-Telework, conform prevederilor contractului de finantare FSE /POSDRU/13/5.2/S/2 din 25.09.2008

 

 

7. OFERTA FINANCIARĂ

 

Oferta va fi prezentată în limba română şi va conţine:

Preţul:

- LOT 1: 36 buc panorui publicitare: 7.920 RON fără TVA

- LOT 2: 2000 buc afişe şi 7000 buc pliante 4.690RON fără TVA

- LOT 3: 2 spot audio şi 1 spot video 13.620 RON fără TVA

- LOT 4: 2000 broşuri: 5.200 RON fără TVA

- LOT 5: 2000 buc film documentar: 29.000 RON fără TVA

 

Preţurile vor fi finale şi vor cuprinde toate taxele (cheltuielile de transport, cheltuielile de depozitare sau alte taxe ocazionate de livrarea sau furnizarea acestora, alte costuri).

Preţurile şi valoarea totală vor fi exprimate în LEI, vor fi ferme, nu se vor majora ulterior şi vor fi valabile până la realizarea integrală a contractului.

Pentru a evalua şi compara cât mai corect ofertele depuse, persoana juridică achizitoare poate cere ofertantului clarificări la oferta sa. Atât cererea de clarificare cât si răspunsurile vor fi formulate în scris, neadmiţându-se nici o modificare a preţului sau conţinutului ofertei cu excepţia cazurilor în care se solicită corecţia erorilor de calcul sau a greşelilor materiale descoperite de Comisia de Licitaţie în cursul examinării ofertelor.

Oferta evaluată ca necorespunzătoare este respinsă de către persoana juridică achizitoare şi nici nu poate deveni corespunzătoare prin corectarea acesteia, ulterior.

 

 

8. Condiţii şi termene de livrare şi de execuţie:

 

Termenul de livrare maxim al produselor este după cum urmează:

LOT 1: Panouri publicitare până la data de 01.03.2010

LOT 2: Afişe şi pliante până la data de 19.03.2010

LOT 3: Spot audio şi spot video până la data de 09.04.2010

LOT 4: Broşuri până la data de 31.03.2010

LOT 5: Film documentar până la data de 30.04.2010

 

 9. Condiţii de recepţie.

 

Recepţia se va face prin consemnarea cantităţii şi calităţii corespunzătoare a produselor/serviciilor.

 

10. Modalităţi şi condiţii de plată

 

Plata acestor produse se va efectua integral.

 

11. Precizări finale:

 

AJOFM HARGHITA, ca entitate achizitoare, îşi rezervă dreptul de a respinge orice ofertă sau toate ofertele, în situaţia în care:

1. parametrii tehnici ai produselor/serviciilor oferite şi/sau condiţiile economice prezentate de ofertanţi sunt inacceptabile,

2. nu respectă  prevederile legale în vigoare,

3. nu respectă prevederile prezentului caiet de sarcini,

4. valorile prezentate de ofertanţi în oferte depăşesc cu valori inacceptabile pentru investitor valorile anterior estimate şi prevăzute în buget.

5. valorile prezentate de ofertanţi în oferte sunt subevaluate din dorinta de a castiga cu orice pret.

 

 

DIRECTOR COORDONATOR              Compartiment achizitii publice              

 

  TIBERIU PANESCU                                       SZABO KAZMER