Titlul proiectului

NOI OPORTUNITATI DE OCUPARE IN MEDIUL RURAL

Codul programului / linia  buget

FSE /POSDRU/13/5.2/S/2    

Numar de identificare

FSE /POSDRU/13/5.2/S/2     din 25.09.2008

Beneficiar

Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca HR

Adresa

Miercurea-Ciuc, B-dul Fratiei nr.2

Telefon, email, web

0266/313423 ; harghita@ajofm.anofm.ro

                                     

                                        Se aproba,

                                                                            Coordonatorul unitatii

 

 

 

 

                                                     CAIET DE SARCINI

 

     Pentru achizitionarea  sisteme de alarma: cod CPV 31625000-3, pentru proiectul finantat de FSE « Noi oportunitati de ocupare in mediul rural »-Telework

 

 

 

 

 

         INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANT

 

1.PERSOANA JURIDICA ACHIZITOARE

 

Persoana juridica achizitoare este Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita (AJOFM HR.) Miercurea Ciuc,B-dul Fratiei nr.2

.

2.ORGANIZATORUL ACHIZITIEI

 

Organizatorul achizitiei este AJOFM Harghita , cu sediul in Str.Fratiei nr.2,Miercurea Ciuc,tel/fax .0266/313423;

 

3.FORMA DE ACHIZITIE ALEASA

 

Achizitie directa (offline), conform art.19, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - oferta cu pretul cel mai scazut, numai in conditiile in care aceasta indeplineste si criteriile de calificare stabilite de unitatea organizatoare

 

Atribuirea contractului de achizitie publica se realizeaza in conformitate cu prevederile urmatoarelor actelor normative:

-  Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 418/2006;

- Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 30/2006, privind functia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achizitie publica;

- Legea nr. 337/2006 pentru aprobarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 625/2006;

- Hotararea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006, publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 625/2006;

- Hotararea Guvernului nr. 1056/2006 privind modificarea art. 102 din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG 34/2006;

- H.G. nr, 1337/2006 privind completarea H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contracted de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice §i a contractelor de concesiune de servicii, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 817 din 04.10.2006;

- Legea 128/2007 pentru modificarea §i completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice §i a contractelor de concesiune de servicii;

- O.U.G. nr. 94/2007 pentru modificarea sj completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice sj a contractelor de concesiune de servicii;

- Legea nr. 228/2007 pentru aprobarea OUG 30/2006 privind aspectele
procedurale aferente atribuirii contractelor de achizitie publica.

 

4.SURSA DE FINANTARE

 

Finantarea se va realiza din Fondul Structural European si TVA-ul bugetul asigurarilor pentru somaj capitolul 8004 titlul 20-Bunuri si servicii, art.30- Alte cheltuieli cu bunuri si servicii.

 

5. OBIECTUL ACHIZITIEI

 

Sisteme de alarma-11 buc conform anexa 1.: cod CPV 31625000-3, pentru proiectul finantat de FSE « Noi oportunitati de ocupare in mediul rural »-Telework, pentru urmatoarele locatii :  -4 locatii in judetul Harghita

  -2 Locatii in judetul Covasna

  -2 Locatii in judetul Mures

  -1 Locatie in judetul Hunedoara

     -1 Locatie in judetul Alba

     -1 Locatie in judetul Brasov

 

6. DOCUMENTE

 

La preţ egal ofertanţii vor fi departajaţi în baza posibilităţii prezentării următoarelor documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea managementului calitatii valabile pe perioada indeplinirii obligatiilor contractuale.

            Se vor prezenta urmatoarele certificate:

-          SREN ISO 9001/2000 sistemul de management al calitatii-copie

-          SREN ISO 14001/2005 sistemul de management al mediului- copie;

-          SREN ISO 18001/2005 sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale-copie.

-          De la Ministerul Administratiilor si Internelor care confirma ca sistemul calitatii implementat de ofertant este conform cu SREN ISO 9001/2001-copie

 

7. DURATA CONTRACTULUI

 

Pe toata durata de derulare a proiectului.

 

 

8. TERMEN DE LIVRARE

 

Produsele  vor fi livrate in baza contractului de achizitie publica ce se va incheia in urma aplicarii procedurii de achizitie directa.

Termen maxim de livrare a produselor solicitate este de maxim 10 de zile calendaristice.

 

 

9. CONDITII DE RECEPTIE

 

Transportul si montajul la destinatia finala se va face cu mijloace proprii ale furnizorului, iar cheltuielile de transport si aprovizionare sunt cuprinse in valoarea ofertata.

Livrarea si receptia produselor se va face la sediul Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita (AJOFM HR.) Miercurea Ciuc, B-dul Fratiei nr.2, si la urmatoarele locatii:  -4 locatii in judetul Harghita

-2 Locatii in judetul Covasna

-2 Locatii in judetul Mures

-1 Locatie in judetul Hunedoara

-1 Locatie in judetul Alba

-1 Locatie in judetul Brasov, adresele propriu zise  vor fi comunicate in perioada de contractare.                                                                    

Receptia se va face:

a.)     receptie cantitativa si calitativa, dupa montarea produselor si verificarea functionalitatii si caracteristicilor tehnice ale acestora de catre furnizor in prezenta beneficiarului.

Operatiunea de receptie va fi consemnata in proces verbal.

Produsele livrate vor fi insotite de urmatoarele documente:

-          aviz de insotire a marfii

-          certificate de conformitate, calitate si garantie.

 Testarea starii de defect va cuprinde :

 

Initierea si resetarea defectelor corespunzatoare la :

- pierderea unei surse de alimentare electrica;

- un scurtcircuit spre un circuit de detectie ;

- o intrerupere spre un circuit de detectie ;

- scoaterea unui detector / dispozitiv de bucla ;

Verificarea conformitatii semnalizarilor si, daca este cazul, activitatea iesirilor spre

echipamentele auxiliare.

 

Testarea starii de deconectare va cuprinde :

 

- Deconectarea si reconectarea unui circuit de detectie.

- Deconectarea secventiala a surselor de alimentare ;

- Verificarea semnalizarii corecte la centrala a deconectarii accidentale a unui circuit de

semnalizare sonora.

 

 

 10. PERIOADA DE GARANTIE

 

Perioada de garantie incepe de la data receptiei calitative si cantitative a produselor si va fi de minimum 24 luni.

Garantia produselor livrate cade in raspunderea vanzatorului pe toata perioada de garantie definite in oferta si care nu poate fi mai mica de 24 luni.

 

In perioada de garantie, vanzatorul se oblige sa inlocuiasca in 10 zile lucratoare produsul defect.

 

Contractul va trebui sa asigure garantia de buna functionare, calitate si performantele produselor oferite pentru perioada de garantie.

 

 

 

11. CONDITII  SUPLIMENTARE

 

Nu se admit oferte partiale.

 

OFERTANTUL CASTIGATOR VA INCEPE MONTAREA SISTEMULUI DE ALARMA DUPA CE, IN PREALABIL, VA EFECTUA O VIZITA IN BIROURILE PENTRU CARE S-A ADJUDECAT ACHIZITIA.

 

 

 

               

DIRECTOR COORDONATOR                    Compartiment achizitii publice              

 

   TIBERIU PANESCU                                                 SZABO KAZMER       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anexa 1

 

Caracteristici tehnice minime pentru sisteme de alarmă

 

 

a)    Senzor de uşă

b)   Senzor de mişcare

c)    Sirenă

d)   Posibilitate de armare/dezarmare cu cod numeric