Nr.11565/06.08.2012                                                                                  

 

 APROBAT,

                                                                                    DIRECTOR EXECUTIV

                                                                                     PANESCU TIBERIU

 

                                 

CAIET DE SARCINI

 

Beneficiar:

Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita

Denumirea contractului de achizitie:

Servicii

Obiectul contractului de achizitie:

Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii pentru 20 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare profesionale, pentru meseria de LUCRATOR IN STRUCTURI PT CONSTRUCTII Cristuru Secuiesc

 

Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii pentru 20 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare profesionale, pentru meseria de

OSPATAR (CHELNER) VANZATOR IN UNITATILE DE ALIMENTATIE la Miercurea Ciuc

 

Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii pentru 20 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare profesionale, pentru meseria de DULGHER, TAMPLAR, PARCHETAR la Odorheiu Secuiesc

 

Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii pentru 20 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare profesionale, pentru meseria de

DULGHER, TAMPLAR, PARCHETAR la Toplita

 

Serviciul de analize medicale si examen medicina muncii pentru 20 de persoane care s-au inscris pentru programe de formare profesionale, pentru meseria de

OSPATAR (CHELNER) VANZATOR IN UNITATILE DE ALIMENTATIE la Gheorgheni

Cod CPV:

Cod CPV 85148000-8 , total 100 persoane

 

 

 

1.      AUTORITATEA CONTRACTANTĂ. Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita, cod fiscal 11344042, adresa, Miercurea-Ciuc, B-dul Frăţiei nr.2, telefon 0266 – 313423, fax: 0266 – 371394, e-mail: harghita@ajofm.anofm.ro , cont bancar nr. RO70TREZ35129800456XXXXX, deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc

2.      SURSA DE FINANTARE. Bugetul asigurarilor pentru somaj, capitolul 65.04.57.02.

 

 

3        BENEFICIARII SERVICIILOR

            Beneficiari ai serviciilor medicale sunt someri înregistraţi în evidenţa Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita care au nevoie de aviz medical la inscrierea intr-un  program de formare profesionala în meseriile mai sus enumerate .

 

4        MODALITATEA DE SELECTARE A FURNIZORULUI

         Licitatia se va desfasura in baza Normelor interne si OUG 34/ 2006 privind achizitiile publice aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, procedura de atribuire a contractului fiind achizitie directa off-line, criteriul care sta la baza stabilirii  ofertantului castigator este “pretul cel mai scazut”.

           

5.         DESCRIEREA PROGRAMULUI

           Serviciile de formare profesionala fac parte din pachetul de masuri active destinate ocuparii dupa absolvirea cursurilor a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca.

           Implementarea acestui tip de masura activa este realizata de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) prin intermediul agentiilor judetene.

        In vederea includerii intr-un program de formare profesionala este necesar avizul medical al medicului de medicina muncii, care se obtine in urma efectuarii unor investigatii medicale, specifice fiecarei meserii.

   

6.       OBIECTIVE GENERALE  URMARITE

- examinarea din punct de vedere medical a persoanelor inscrise intr-un  program de formare profesionala, astfel incat sa permita formularea unei concluzii finale de apt/inapt pentru practicarea meseriilor mai sus amintite.

- in cazul persoanelor cu capacitate de munca diminuata sau cu handicap, se va cere in prealabil avizul medicului specialist.

 

 

 

7.      OBIECTIVE SPECIFICE

- in cazul in care in urma investigatiilor medicale se depisteaza anumite boli, acest aspect va fi adus la cunostinta persoanei in cauza.

 

8.      ORGANIZAŢII ELIGIBILE. Întreprindere individuală, Asociaţii, Fundaţii organizate potrivit OUG 26/2000 privind organizarea asociaţiilor şi fundaţiilor, sau societăţi comerciale înfiinţate potrivit Legii 31/1991 republicată şi modificată care au ca obiect de activitate , cod CAEN 8690 – Alte activitati referitoare la sanatatea umana .

         9. OFERTA TEHNICA  a  Serviciilor medicale  va cuprinde:

Descrierea furnizorului:

Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, in scopul verificarii si confirmarii declaratiilor, situatiilor si documentelor care insotesc oferta, orice informatii suplimentare in scopul verificarii datelor declarate.

 

CONŢINUTUL OFERTEI

-          documentele doveditoare ale eligibilităţii:

-          a) autorizatia pentru desfasurarea de activitati independente sau
b) certificat de inregistrare emis de registrul Comertului sau
c) certificat de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor.

d) actul constitutiv din care sa rezulte ca obiectul de activitate cuprinde cod CAEN 8690 – Alte activitati referitoare la sanatatea umana  , in copie certificata de furnizor ;

-          e) Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat : se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice emisa de Administratia Finantelor Publice , in original sau in copie certificata de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.

-          Vor fi descalificati ofertantii care au datorii la stat.

-           f) Certificatul privind impozitele si taxele locale,in original sau in copie certificata de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor,eliberat de Directia de impozite si taxe locale.;

-          dovada deţinerii sau utilizării spaţiului utilizat pentru activităţile de analiza medicala;

-          dovada deţinerii dotării specificate pentru analizele medicale necesare pentru fiecare din meseriile enumerate

-          Activitatea trebuie sa acopere orasele Miercurea Ciuc , Odorheiu Secuiesc , Gheorgheni , Toplita , Cristuru Secuiesc

-          In cazul subcontractarii : Declaratie pe propria raspundere sau lista cu subcontractorii;

 

 

-          Declaraţia privind eligibilitatea ( formular 2 )

-          Declaraţia privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ( formular 3 )

-          Angajament privind respectarea clauzelor contractuale(formular 4) 

-          Declaratie de rudenie conform articolului 69 din OUG 34/2006 (formular 5 )

 

-          Oferta tehnica (Fomular 6)

-          Oferta financiara (Formular 7)

 

 

10. MODALITATEA DE DECONTARE A SERVICIILOR:

Furnizorii care presteaza serviciile medicale sunt platiti la finalizarea actului medical, in functie de numarul persoanelor inscrise si al  investigatiilor medicale efectuate, inclusiv avizul medical final, pe baza de factura fiscala.

In prima zi lucratoare din luna pana la ora 12,00 se va depune o cerere de finantare cu suma solicitata la decontare in acea luna pentru activitatile lunii precedente . Daca aceasta cerere de finantare nu se trimite in timp util nu se vor aloca bani pe aceea luna , iar decontul va fi platit doar luna urmatoare . A treia nerespectare de termene sau necheltuirea banilor alocati va duce la rezilierea contractului . Deconturile se vor depune pana in data de 15 ale lunii pentru serviciile prestate in luna precedenta. AJOFM Harghita va avea un termen de 10 zile pentru verificarea decontului si alte 5 zile pentru efectuarea platii.

11. Monitorizarea serviciilor: monitorizarea presupune verificarea directa, de catre reprezentantii AJOFM Harghita a modului in care sunt realizate  serviciile contractate.

 

12. OFERTA FINANCIARA

 

Oferta financiara va cuprinde fundamentarea cheltuielilor pe tipuri de investigatii medicale necesare la inscrierea in  programele de formare profesionala solicitate (se vor specifica investigatiile medicale necesare pentru fiecare din meseriile enumerate).

Ofertantul are obligatia de a intocmi o lista cu investigatiile medicale pe meserii, in baza carora sa se poata obtine avizul medicului de medicina muncii. In dreptul fiecarei investigatii medicale se va trece costul/persoana si se va evidentia costul total al investigatiilor/meserie/ persoana.

Ofertantul are obligatia de a intocmi si o lista cuprinzand toate investigatiile medicale necesare pentru inscrierea la cursuri in meseriile solicitate cu costul aferent  fiecarei investigatii.

Se va completa formularul 7 .

Procedura se finalizeaza prin contract de prestari servicii.

        Costul unitar per client va fi exprimat in lei .

 

13. INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI

IMPORTANT: Ofertantii trebuie sa examineze cu atentie si sa respecte toate instructiunile, conditiile, formularele si specificatiile incluse in Caietul  de sarcini. Prezentarea unei oferte care nu contine toate informatiile si documentatiile  cerute si care nu respecta procedura si termenul de predare va duce la respingerea acesteia.  

Ofertantii au obligatia de a numerota, semna si ştampila fiecare pagina a ofertei.

Documentele de calificare, oferta tehnica si cea financiara vor deveni anexe ale contractului dintre AJOFM Harghita si furnizorul de servicii medicale declarat castigator.

 

Oferta se va intocmi  in doua exemplare, introdusa in plicuri sigilate, pe care se mentioneaza „Original”, respectiv „Copie”. Pe fiecare dintre exemplare, trebuie sa fie scrisa denumirea si adresa ofertantului, pentru a permite returnarea ofertei, fara a fi deschisa, in cazul in care oferta respectiva este declarata intarziata. Fiecare plic va contine in interior 3 plicuri  sigilate si stampilate:

Plicul nr. 1: Documente de calificare

Plicul nr. 2: Oferta tehnica

Plicul nr. 3: Oferta financiara

Fiecare din cele 3 plicuri va avea o prima pagina de opis cu documentele pe care le contine.

Cele 2 plicuri: „Original” si „Copie” se vor introduce intr-un plic exterior, pe care se va scrie:

-         Numele si adresa destinatarului

-         Denumirea activitatii  pentru care se face oferta

-         Numele ofertantului

-         Pe plic se va face mentiunea: „ A nu  se deschide inainte de data licitatiei”.

                                                          ( Data 14.08.2012.Ora 9)

 

Ofertele se vor depune la secretariatul AJOFM Harghita , B-dul Fratiei nr. 2.

 

Pe langa documentele de calificare, propunere tehnica si cea financiara solicitate, se va prezenta o scrisoare de inaintare (Formular 1), care va fi înregistrată la secretariatul institutiei odata cu inregistrarea plicului care contine documentatia de licitatie, precum si o impurtenicire scrisa din partea ofertantului pentru persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor.

 

Lipsa oricarui document din cele mentionate mai sus duce la respingerea ofertei.

 

14.TERMEN DE INREGISTRARE A OFERTELOR la secretariatul AJOFM Harghita , Miercurea Ciuc , B-dul Fratiei , nr. 2 :    13.08.2012 ora 15

 

15.DESCHIDEREA OFERTELOR

Deschiderea ofertelor se va efectua în data de  14.08.2012 ora 9.00 la sediul AJOFM Harghita din Miercurea-Ciuc . Evaluarea ofertelor prezentate se face de catre o comisie numita de AJOFM Harghita .

 

16.MODUL DE PUNCTARE

Pentru stabilirea câştigătorului se va utiliza criteriul pretului cel mai scazut.

 

 

17.TERMEN DE STABILIRE A CÂŞTIGĂTORULUI

            Câştigătorul va fi stabilit cel târziu până pe data de 14.08.2012., orele 16.00, oră până la care ofertanţii vor fi înştiinţaţi prin e-mail sau fax cu privire la rezultatul selecţiei

 

18.TERMEN DE CONTESTARE

            Potrivit legislatiei.

 

 

                                   

 

    Intocmit,

 

Jano Edit Andrea

 

Sef serviciu